اکبر کارگرجم

پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال گفت: غفوری سالهاست که بهترین دفاع راست ایران است و دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی منطقی نیست و باید از او استفاده شود.

       

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال (تاج) در گفتوگو با مهر، در خصوص دیدار هفته نخست استقلال مقابل مس رفسنجان و پیروزی آبی پوشان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* نباید این پیروزی بیش از حد بزرگ جلوه داده شود

از استقلال انتظاری جز پیروزی در این بازی نمی‌رفت و در هر صورت این نتیجه یک شروع خوب برای آبی پوشان بود. تاکید می‌کنم این بازی و این نتیجه تنها یک شروع خوب برای لیگ بود و اگرچه تک تک امتیازات در لیگ دارای ارزش است، اما نباید این پیروزی بیش از حد بزرگ جلوه داده شود چون در این صورت مشکلات تیم پشت این پیروزی پنهان شده و این به سود استقلال نیست.

* مدافعان میانی ما در حد خودشان شماره یک هستند

در این بازی خطر زیادی دروازه ما را تهدید نکرد اما تیم کم تجربه مس رفسنجان هم در یکی دو نوبت نشان داد تیم ما می‌تواند در بازی‌های بزرگ‌تر و مقابل مهاجمان باتجربه‌تر از عمق دفاع آسیب پذیر باشد. مدافعان میانی ما تک به تک بسیار خوب و در حد خودشان شماره یک هستند. اما جنس آنها مثل هم است. شاید فقط عارف غلامی قدری خاصیت پوششی بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد.

* قلب خط دفاعی باید دارای یک بازیکن پوششی با هوش بالا باشد

قلب خط دفاعی همیشه باید دارای یک بازیکن پوششی با هوش بالا باشد که قدرت رهبری در این منطقه را داشته باشد. استقلال در گذشته بازیکنی مثل پژمان منتظری را در این منطقه داشت و سال پیش هم روزبه چشمی همین ویژگی را داشت. باید صبر کنیم و ببینیم کدام یک از مدافعان میانی ما به این درجه از بلوغ فوتبال می‌رسند که قادر به رهبری خط دفاعی باشند. اما آنچه که من در همین بازی اول دیدم این است که این قسمت از زمین باید تقویت شود.وقتی می‌گویم تقویت، منظورم حتماً اضافه شدن بازیکن نیست. بلکه همین بازیکنان هم می‌توانند با تمرکز بیشتر، تمرینات تخصصی‌تر و بیشتر وقت گذاشتن برای چنین مرحله‌ای آماده شوند. این کار را کادر فنی و مربیان باید انجام دهند.

* غفوری سالهاست که بهترین دفاع راست ایران است

در مورد عدم انتخاب وریا غفوری ما تجربه مشابهی در سالهای گذشته داشتیم و دیده بودیم قبل از جام جهانی ۹۸ یکسری بازیکنان مثل زرینچه و پاشازاده در حالی که در اوج بودند بی دلیل به تیم ملی دعوت نمی‌شدند اما بعد از تغییراتی که در کادر فنی ایجاد شد همین دو بازیکن در انتخابی جام جهانی و حتی در جام جهانی ۹۸ تبدیل به ستاره‌های تیم ملی شدند. غفوری هر زمان در تیم ملی بوده خوب کار کرده و سالهاست که بهترین دفاع راست فوتبال ایران است.

* مطهری نشان داد کلاس فوتبالش بالا است

گل مطهری کلاس جهانی داشت. ارسلان مطهری با زدن این گل نشان داد چقدر کلاس فوتبالش بالا است. تنها مهاجمان کلاسیک و در سطح یک دنیا می‌توانند در چنین صحنه‌ای بدون آنکه توپ به زمین برسد چنین ضرباتی را بزنند و دقت ضربه آنها هم به حدی باشد که تبدیل به گل شود.

اخبار باشگاه استقلال

           


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ گناه وریا مردمی بودن است؛ کاپیتان.. تو عضو تیم ملی قلب مایی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار