چند خبر کوتاه از استقلال

در حالیکه امروز قرارداد بازیکنان جدید استقلال به صورت غیر حضوری در سازمان لیگ ثبت شد، اما هنوز وضعیت مرادی و مظاهری مشخص نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد از باز شدن پنجره های بسته نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال(تاج) حال باید منتظر اتفاقات عجیب دیگری برای باشگاه باشیم. از نداشتن کیت رسمی برای مسابقات تا خرید لباس بی کیفیت برای بازیکنان از منیریه گرفته تا شایعه کرونایی شدن نادری و ثبت غیر حضوری بازیکنان در سازمان لیگ.

      

* پایان اردوی دو روزه تیم رده امید استقلال

شاگردان آرش برهانی که از روز دوشنبه جهت پشت سر گذاشتن اردویی دو روزه راهی کردان شده بودند، امروز ظهر و پس از صرف ناهار، با پایان اردو راهی تهران شدند.

در این اردو بازیکنان در دو نوبت به تمرین در سالن وزنه و زمین چمن مشغول بودند و همچنین از کلیه مجموعه تیم امید استقلال تست کرونا گرفته شد.

فردین رابط و امیرحسین خدامرادی از بازیکنان رده امید استقلال که در تیم بزرگسالان استقلال هم حضور دارند، در این اردو تیم امید را همراهی کردند.

مسابقات رده امید از ۲۸ آبان آغاز می‌شود.


 

 * ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز(چهارشنبه) قرارداد بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال و رده‌های پایه این باشگاه در هیات فوتبال تهران ثبت شد.

این ثبت قراردادها به صورت غیرحضوری و توسط نماینده باشگاه استقلال انجام شد.


 

* عواقب بازی کردن مظاهری پای خودش است!

فریبرز محمود زاده رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با طرفداری در خصوص صدور کارت بازی رشید مظاهری گفت:

اصلا بحث مظاهری نیست، هر بازیکنی که با فسخ به سازمان لیگ بیاید ما برایش کارت بازی می کنیم. دقیقا داستان بابک مرادی و رضا شکاری هم به این صورت است.

رشید مظاهری و سایر بازیکنان مشکلی برای بازی کردن در لیگ ندارند ولی عواقب بازی کردن آن ها پای خودشان است. ممکن است آن ها بازی کنند اما رای کمیته انضباطی به نفع شان صادر نشود و آنوقت با جرایمی روبرو خواهند شد.


 

* تهیه پیراهن استقلالی ها از منیریه!

طرفداری در گزارشی نوشت: ظاهرا بحران های مدیریتی در استقلال تمامی ندارد و هربار در بخش هایی از باشگاه نمایان می شود. بعد از اینکه مدیران در باز کردن به موقع پنجره باشگاه ناکام بودند و این تیم در هفته اول بدون خریدهای جدید خود وارد بازی ها شد، حالا از این باشگاه خبر می رسد اقدام عجیب باشگاه مبنی بر فسخ قرارداد با شرکت آل اشپورت استقلال را دچار دردسر عجیبی کرده است.

در حال حاضر مدیران فعلی باشگاه اقدام به فسخ قرارداد با شرکت آل اشپورت کرده اند و از آن عجیب تر اینکه هنوز نتوانسته اند با برندهای ورزشی برای تولید پیراهن های این تیم به توافق برسند. همین مساله باعث شده مدیران استقلال مجبور شوند با مراجعه به منیریه چند دست پیراهن برای بازیکنان این تیم تهیه کنند.

نکته عجیب تر اینکه لوگوی برند پیراهن هایی که در اختیار بازیکنان استقلال قرار گرفته، با چسب پوشانده شده تا در واقع برای برند خاصی که پیراهن های آن در اختیار آبی پوشان قرار گرفته تبلیغ صورت نگیرد.

این اتفاق عجیب در شرایطی است که استقلال برای لیگ بیستم با شرکت آل اشپورت قرارد داشت و فسخ یک طرفه قرارداد با این شرکت ممکن است آبی ها را در خطر خسارت چند میلیاردی قرار دهد.

در این بین شنیده می شود بازیکنان استقلال از کیفیت پیراهن هایی که در اختیار آن ها قرار داده شده به شدت ناراحت هستند و این موضوع را به گوش مدیران باشگاه هم رسانده اند.


 

* نادری و موسوی مشکوک به کرونا!

محمد نادری و احمد موسوی دو خرید جدید باشگاه استقلال به دلیل مشکوک بودن به کرونا، در در تمرین امروز حضور نداشتند و راهی قرنطینه شده اند.

در همین راستا قرارداد محمد نادری با استقلال امروز در هیات فوتبال ثبت نشد. دلیل این مسئله به مثبت شدن تست کرونای روز گذشته این بازیکن برمی‌گردد که نادری به دلیل مثبت بودن تستش در تمرین شرکت نکرد تا برگه قرارداد خود برای ثبت در هیات فوتبال به امضا برساند.


 

* دین محمدی: به خاطر پول از استقلال جدا نشدم

سیروس دین محمدی که خیلی زود از جمع کادرفنی استقلال جدا شد در مصاحبه ای عنوان کرد:

من از زمانی که از استقلال بیرون آمده ام مصاحبه حاشیه ای نکرده ام. یک سری اتفاقات افتاد که باعث شد از استقلال جدا شدم. سیروس دین محمدی به خاطر پول به استقلال نرفته بود که به خاطر پول جدا شود. یک سری احساس کردند من به خاطر پول قهر کرده ام که اشتباه کرده اند.

در زمان بازیگری ام می توانستم از استقلال 70 میلیون تومان بگیرم اما 18 میلیون تومان گرفتم تا ثابت کنم استقلالی ام و استقلال عشق من است.

شان سیروس دین محمدی باید حفظ می شد و من هم شان خودم را حفظ کردم تا شان پیشکسوتهای استقلال حفظ شود.

برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. زمانی که به بوندسلیگا رفتم به استقلال پول خوبی رساندم و همیشه پز استقلال را می دهم. استقلال در بازی اول بسیار خوب بود و امسال می تواند استقلال قهرمان شود.


 

* مشخص شدن رقم شکایت استرا از استقلال..

خبرگزاری فارس مدعی شد آندره آ استراماچونی طی شکایتی که از باشگاه استقلال به فیفا انجام داده مدعی است که یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار دلار از این باشگاه طلب دارد.البته باشگاه استقلال با توجه به مستندات مدیران سابق  اعتقاد دارد این رقم کمتر از درخواست استراماچونی است و برای اینکه رسانه ای شدن رقم مد نظر آنها برای این مربی تبدیل به مستند نشود از اعلام رسمی آن خودداری کرده اند. 

مسئولان استقلال اعتقاد دارند که این باشگاه مبالغی به این مربی پرداخت کرده که فیش و اسنادش در باشگاه موجود است و این مربی در نهایت نمی تواند تمام رقم یک میلیون و ششصد هزار دلار را از باشگاه دریافت کند.


* احتمال جدایی پورحمیدی از استقلال

حسین پورحمیدی در صحبت با باشگاه استقلال خواستار جدایی از این تیم شده است. پورحمیدی به عنوان دروازه بان سوم استقلال در صحبت با مسئولان این باشگاه اعلام کرده که به دلیل این که بازی به او نمی رسد با جدایی اش به صورت قرضی موافقت کنند‌.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ ابتلای نادری به کرونا تکذیب شد؛ یک پرسپولیسی رسما مربی استقلال شد!

چند خبر کوتاه از استقلال/ قسط اول رضایتنامه نادری پرداخت شد؛ تکذیب قرارداد با اسپانسر البسه!

چند خبر کوتاه از استقلال/ مدیران ناکاربلد جوانان استقلال را به حراج گذاشتنه اند؛ شیخ خانه دار شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار