حجت نظری

عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال(تاج) شایعه فروش بازیکن برای پرداخت طلب استراماچونی را تکذیب کرد.

   

به گزارش استقلال نیوز، پس از اینکه فیفا در حکمی باشگاه استقلال را به پرداخت بیش از یک میلیون و سیصد هزار یورو به آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق این تیم محکوم کرد، در فضای مجازی شایعه فروش مهدی قایدی ستاره آبی‌پوشان به وفور منتشر شد.

حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال(تاج) ظهر امروز در گفت و گویی تلفنی با برنامه ورزش و مردم شبکه یک این شایعه را تکذیب و تاکید کرد باشگاه استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی به هیچ وجه قصد فروش هیچ بازیکنی را ندارد.

در ادامه مشروح صحبت های حجت نظری را می خوانید:

 

* اعلام رای پرونده استراماچونی؟

واقعاً جای نگرانی نیست. برخی‌ها مدعی بودند که اگر رای اعلام شود، باید در مدت کوتاه تمام مبلغ را پرداخت کنیم، اما اینگونه نیست. رای اولیه صادر شده و قابل تجدید نظر است. این مبلغ به واسطه اسنادی که وجود دارد، کم خواهد شد.

قبلاً گفته می‌شد که استقلال برای این پرونده باید در مدت یک هفته حدود 3 میلیون یورو پرداخت کند، اما حالا می‌بینیم که او درخواست مبلغ حدود یک میلیون و 350 هراز یورویی کرده است. ضمن اینکه ما هنوز این فرصت را داریم برای این پرونده به CAS شکایت کنیم.

* آیا مدیران قبلی عمداً در این پرونده کم‌کاری کرده‌اند یا خیر؟

قطعاً عمدی در کار نبود. به هر دلیلی شرایط اینگونه پیش رفت و دفاع خوبی از منافع باشگاه استقلال نشد؛ البته شاید مدارک خوبی هم به همکاران قبلی ما نرسید. این مبلغ قطعاً کمتر خواهد شد. ضمن اینکه ما در مدت مشخص لایحه جدیدی را تنظیم کرده و با مدارک به فیفا ارائه خواهیم کرد.

ما اقداماتی انجام خواهیم داد تا این مبلغ کم خواهد شد. تیم حقوقی ما در داخل کشور تغییر کرده، اما نماینده ما در فیفا همان فرد قبلی است. فکر می‌کنم 6-7 ماه طول بکشد تا این پرونده به نتیجه نهایی برسد و با این شرایط پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی ما هم تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت. فکر می‌کنم تا پایان فصل فرصت برای پرداخت داشته باشیم. بدون شک از طرف استراماچونی پنجره‌های استقلال تهدید نمی‌شود.

تلاش‌هایی در حال انجام است تا این مشکل حل شود، متاسفانه این روزها رسانه‌هایی که اعتبار چندانی هم ندارند، شایعه‌سازی می‌کنند و این شایعه دست به دست می‌شود. برخی‌ها مدعی شدند که استقلال برای پرداخت غرامت به استراماچونی قصد فروش بازیکنانش را دارد که من همینجا اعلام می‌کنم ما قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم. هواداران با هوش باشند و اخبار را از مراجع رسمی و خبرگزاری‌ها دنبال کنند.

* پرداخت حقوق به بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال؟

هفته آینده اولین قسط تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت خواهد شد.

* مشکلاتی که در موضوع اسپانسر و تامین کننده البسه این تیم ایجاد شده بود؟

صحبت‌هایی در هیأت مدیره مطرح شد مبنی بر اینکه همکاری با شرکت قبلی که لباس‌ها را تامین می‌کرد از نظر اقتصادی به صرفه نیست. این اطمینان هم به ما داده شد که در صورت فسخ قرارداد با این شرکت، جریمه‌ای شامل حال باشگاه نخواهد شد. ما هم مذاکراتی را با اسپانسر جدید شروع کردیم؛ البته نگرانی‌هایی بابت شرکت قبلی وجود داشت و به همین دلیل لباس‌ها به بازی هفته اول نرسید.

اینکه گفته می‌شود چون برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی از محصولات شرکت دیگری استفاده کردند و این موضوع اختلاف‌هایی ایجاد کرد را نمی‌توان قضاوت کرد. همیشه صحبت‌هایی مطرح می‌شود که تا به ما اعلام رسمی نکنند، آنها را قضاوت نمی‌کنیم. باید مستندات را ارائه دهند و به صورت مکتوب به ما اعلام کنند تا بتوانیم اظهارنظر کنیم. من هم صحبت‌هایی را شنیده‌ام، اما نمی‌توانم بگویم درست است یا خیر.

* دریافت رضایتنامه فکری از باشگاه نساجی؟

ما برای رساندن آرامش به باشگاه استقلال هر کاری در توان‌مان باشد انجام خواهیم داد. در تلاش هستیم تا با باشگاه نساجی تعامل داشته باشیم. ما کادر فنی پرتلاش و کم توقعی داریم و باید تلاش کنیم تا دغدغه‌های آنها را برطرف کنیم. فکر می‌‌کنم هواداران امسال تیمی را ببینند که در سال‌های قبل توقعش را داشتند.

استراماچونی

به گزارش استقلال نیوز، در خصوص پرداخت طلب آندره آ استراماچونی دو نکته باید مد نظر قرار بگیرد:
شخص یا اشخاصی که با ممانعت از بازگشت استراماچونی به استقلال مسبب این ضرر هنگفت به باشگاه مردمی استقلال و بیت‌المال شدند با محاکمه در دستگاه قضایی از جیب خود این غرامت را پرداخت کنند.
با کمی تحقیق مشخص می‌شود اشخاصی که در وزارت ورزش و سازمان لیگ قانون مضحک ممنوعیت عقد قرارداد با خارجی‌ها را تصویب کرده‌اند و افرادی در باشگاه که از طرف وزیر ورزش در این خصوص ماموریت داشتند مسببان اصلی این ضرر هنگفت به بیت‌المال هستند.
 مگر باشگاه رقیب برای پرداخت بدهی نجومی برانکو و کالدرون بازیکن فروخت؟
اگر بازیکنی از این تیم جدا شد از بیرانوند گرفته تا علیپور، ترابی و خلیل‌زاده به خواست و اصرار خود از این باشگاه جدا شدند و هیچگاه تیم دوم پایتخت برای پرداخت بدهی‌های خود این بازیکنان را نفروخت.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

حجت نظری: رای پرونده استراماچونی در فیفا می شکند؛ پنجره تابستانی و زمستانی بسته نمی شوذ!

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص رای پرونده استراماچونی/ در دادگاه عالی ورزش از حق خود دفاع خواهیم کرد

حکم پرونده استراماچونی به استقلال رسید/ آقای وزیر خودت تاوان بده!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار