احمد کعبیان پور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی استقلال مقابل مس رفسنجان را که دیدم واقعا لذت بردم زیرا حرکات تاکتیکی خوبی در تیم شکل گرفته که در ایران کمتر دیده می شود. 

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد کعبیان پور پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال در این فصل با هدایت محمود فکری، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* از نحوه بازی استقلال لذت بردم

از بازی استقلال لذت بردم. نه تنها به خاطر نتیجه، بلکه نوع بازی این تیم نشان می‌داد تفکر و تاکتیک پشت آن هست. در این بازی بارها از سوی بازیکنان در فاز تهاجمی حرکات ترکیبی دیدم. حرکاتی که در فوتبال ایران کمتر دیده می‌شود. آبی پوشان با ترکیب‌های دو، سه و چهارنفره و پاس‌های کوتاه و متوالی بارها به محوطه جریمه تیم حریف رسیده و خود را صاحب موقعیت کردند.

* استقلالی ها برای همه دقایق بازی برنامه داشتند

این فوتبال نشان داد آبی‌ها شانسی به گل نرسیدند و برای همه دقایق بازی برنامه داشتند. بازیکنان در این بازی بر خلاف بازی‌های فصل گذشته در حفظ توپ و ارسال پاس‌های سالم پشت سر هم موفق عمل کردند و هرگاه صاحب موقعیت شدند، این موقعیت حاصل کار تیمی، حفظ توپ و ارسال پاس‌های صحیح متوالی بود.

* استقلال در حال حاضر در شرایط مطلوبی قرار دارد

استقلال در حال حاضر در شرایط مطلوبی قرار دارد. گرچه رسیدن به این شرایط دشواری‌های خاص خودش را دارد، اما حفظ چنین شرایطی و حتی ارتقا بخشیدن آن مهم‌تر و دشوارتر است. امیدوارم فکری و دستیارانش بتوانند این شرایط را در طول مسابقات حفظ نمایند.

* عمق دفاع استقلال تا حدودی آسیب پذیر است

با همه محسناتی که در بازی اول استقلال دیدم، باید بگویم عمق دفاع این تیم تا حدودی آسیب پذیر است و چنانچه این مشکل حل نشود، در بازی‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر ممکن است تیم از این منطقه آسیب ببیند و فکری و دستیارانش باید نقطه ضعف تیم شان را در این منطقه ترمیم نمایند.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار