مصدومیت سیاوش یزدانی

 مدافع استقلال که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت های متعدد قرار بود عصای دست محمود فکری در قلب دفاع آبی پوشان باشد بازهم مصدوم شد تا مجددا هفته ها خانه نشین شود!

 

به گزارش استقلال نیوز؛سیاوش یزدانی در جریان تمرین امروز ( اینجا بخوانید ) این تیم دچار مصدومیت شد.

این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده و به همین دلیل احتمالا نمی تواند در دیدار آینده مقابل فولاد به میدان برود. 

البته میزان دقیق آسیب دیدگی این بازیکن هنوز مشخص نیست اما از آنجا که این بازیکن سابقه آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران را در فصل گذشته داشته به احتمال فراوان به دیدار 30 آبان نمی رسد.


* مهدی سیاه پوش در خصوص آخرین وضعیت سیاوش بزدانی توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

متاسفانه یزدانی امروز در جریان تمرین از ناحیه همسترینگ پای راست مصدوم شد، ناحیه ای که فصل قبل هم چندین بار از آن ناحیه آسیب دیده بود.

مطمئن باشید از متد‌ روز دنیا استفاده می کنیم‌ تا دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. قول می دهم مصدومیت یزدانی را طوری درمان کنیم‌ تا دیگر چنین مشکلی به سراغش نیاید

فردا از پای مصدوم‌ یزدانی MRI خواهیم گرفت و بعد از آن مشخص می شود آیا این بازیکن به بازی با فولاد می رسد یا نه.

 

به گزارش استقلال نیوز؛ خبر مصدومیت سیاوش یزدانی برای هواداران استقلال خبری تازه ای نیست و بارها از زمانی که این مدافع ملی پوش پیراهن تیم محبوبشان را پوشیده است به شنیدن آن عادت کرده اند.

اما دلیل این همه مصدومیت بازیکنان استقلال چیست که با تغییر هر مربی و کادر بدنساز بازهم شاهد مصدومیت های مکرر بازیکنان هستیم؟

برای رسیدن به جوان این سوال کافیست به زمین ناهموار و افتضاح پُرافتخارترین تیم ایران نگاه کنیم!

وضعیت نامطلوب تمرین استقلال

وضعیت نامطلوب تمرین استقلال

زمینی که به هر چیزی شبیه است تا زمین تمرین یک تیم بزرگ و این میراث بی کفایتی مدیران گماشته وزارت ورزش است که الویت های یک تیم فوتبال را از استقلال دریغ کرده اند.

دوره ای استقلال (تاج سابق) پس از رئال مادرید اسپانیا ثروتمندترین باشگاه جهان بود اما حالا برای پیدا کردن یک زمین مناسب همچون خانه به دوشان در نقاط مختلف تهران سرگردان است!

چند روز قبل بود که بازیکنان استقلال از نداشتن لباس گرم برای تمرین گلایه کردند و اکثر بازیکنان با لباس مسابقه استقلال تمرین کردند!

شاید اگر آنهای که برای حیف و میل کردن بیت المال فوتبالی ها یقه جر می دهند یک بار برای بازگشت اموال تیم استقلال دلسوزی می کردند امروز وضعیت پرافتخارترین تیم ایران این نبود.

مصدومیت سیاوش بزدانی زنگ خطر دیگری است که مدیران بی کفایت استقلال به جای وقت گذاری در فضای مجازی و دلبری کردن برای هواداران به فکر راه چاره ای باشند تا در ادامه فصل، محمود فکری دغدغه زمین تمرین و مصدومیت مهره های کلیدی را نداشته باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

     

 

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین شنبه عصر استقلال/ صحبت فکری با آبی ها؛ غیبت غیرموجه پورحمیدی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار