مهران پور

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلالی ها باید بازی با مس رفسنجان را فراموش کنند و به فکر بازی با فولاد باشند زیرا تیم اهوازی شرایط متفاوتی در قیاس با مس رفسنجان دارد که برای آبی پوشان خطرناک است.

 

 به گزارش استقلال نیوز، محمدرضا مهران پور پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت وگو با مهر، در مورد شرایط استقلال با هدایت محمود فکری و بازی این هفته این تیم مقابل فولاد خوزستان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

استقلال ها در باد برد مقابل مس رفسنجان نخوابند

اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال باید پیروزی هفته اول را فراموش کرده و در باد آن برد نخوابند. آن بازی به تاریخ پیوست و حالا استقلال با تیم دیگری بازی دارد که به مراتب سخت گیر تر و حرفه‌ای‌تر از حریف هفته اول آنهاست.

* بازی در اهواز کار را برای استقلال سخت می کند

فولاد بر خلاف مس رفسنجان که تیمی تازه وارد در لیگ است، از تیم‌های حرفه‌ای و با سابقه است و به جز آن فولادی‌ها تقریباً یکی از قدرت‌های سنتی لیگ برتر هم به حساب می‌آیند. این را اضافه کنید به برگزاری این بازی در شهر اهواز و در خانه تیم فولاد که باعث سخت شدن بیشتر شرایط می‌شود.

* استقلال با شکست فولاد قدرتمندانه لیگ را آغاز می کند

شاگردان فکری که لیگ را با پیروزی شروع کردند، در صورت پیروزی در این بازی می‌توان گفت آغاز آنها در لیگ بیستم قدرتمندانه است.

* فولاد برای هر تیمی دردسر ساز می شود

با اینکه فولاد در هفته اول مقابل ذوب آهن در اصفهان متوقف شد، اما آنها در همان بازی هم نشان دادند تیمی قابل احترام هستند که می‌توانند برای همه مدعیان دردسر ساخته و حتی می‌توانند در این فصل خودشان در بین مدعیان باشند.

* مهاجمان استقلال خط دفاعی هر تیمی را آزار می‌دهد

آن چیزی که در هفته اول مشخص شد این است که مثل فصل گذشته نقطه قوت آبی‌ها در خط حمله این تیم است. اتفاق خوب در استقلال حفظ همه مهاجمان توانمند فصل گذشته بود. حضور همزمان دیاباته، قائدی و مطهری خط دفاعی هر تیمی را آزار می‌دهد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

داوران هفته دوم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور بُرازجانی قاضی دیدار فولاد و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار