بهمن طهماسبی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: به نظر من این خیلی خوب است که مربی تیم حس قهرمانی و جاه‌طلبی را به بازیکنان و کادرش انتقال دهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهمن طهماسبی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی و دیدار استقلال و مس رفسنجان، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

      

* انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال؟

با توجه به شرایطی که استقلال داشت، آقای فکری گزینه بسیار خوبی بود زیرا سال‌های زیادی است که وارد حرفه مربیگری شده و جدا از دستیاری، به عنوان سرمربی در لیگ دو، یک و برتر کار کرده است. 

دستیاران فکری ترکیبی از مربیان جوان و باتجربه است، آقای فکری مربیانی را به عنوان دستیار خود معرفی کرده که تجربه کار با آنها را در تیم‌های دیگر داشته باشد. او در کادر خود از ترکیب مربیان جوان و باتجربه مانند آقای مرفاوی یا آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده، که سابقه کار با آنها را در تیم‌های دیگر داشته و با تفکراتش آشنا و همراه بودند، استفاده کرده است.

* دیدار اول استقلال در لیگ برتر؟

پیروزی بر مس رفسنجان آن‌هم با پنجره بسته و کلی بازیکن غایب مهمترین اتفاق برای آبی‌پوشان بود. به اعتقاد من عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدار نخست لیگ مثبت بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و استقلال بتواند خواست هواداران را برآورده کند.

* بازی جمعه پیش‌روی استقلال برابر فولاد؟

دیدار استقلال مقابل فولاد یک فینال زودرس است، فولاد با کادر فنی خوبی که دارد یکی از مدعیان قهرمانی است اما معتقدم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات و حضور بازیکنان کلیدی استقلال، آنها می‌توانند با بکارگیری دستورات تاکتیکی آقای فکری و دستیارانش، یک بازی خوب به نمایش گذاشته و نتیجه خوبی بگیرند و با دست پر از اهواز برگردند.

در رسانه‌ها دیدم آقای فکری با مصاحبه‌هایش جنگندگی که خودش هم در دوران بازیگری‌اش داشته را به بازیکنانش انتقال می‌دهد و به نظر من این خیلی خوب است که مربی تیم حس قهرمانی و جاه‌طلبی را به بازیکنان و کادرش انتقال دهد.

* بهترین کمک پیشکسوتان استقلال به کادر فنی چیست؟

به نظر من پیشکسوتان می توانند با عدم ایجاد و مقابله با حواشی احتمالی در اطراف تیم به کادر فنی و مهمتر از آن باشگاه خود کمک کنند تا فکری به جای درگیر شدن با مسائل بیرونی تنها به تمرینات، تاکتیک تیمی و مسابقات فکر کنند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار