باشگاه استقلال

باشگاه استقلال(تاج) با انتشار بیانیه ای نسبت به مصاحبه هافبک جوان خود واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال در کانال رسمی تلگرام خود در خصوص هافبک جوان این تیم بیانیه داد. بیانیه ای عجیب که انگار بیانیه نویس علیه دشمن خود این نوشته را صادر کرده است. انگار نه انگار که زکریا مرادی از آینده داران باشگاه است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

در بندی از بیاینه آمده است "هیچ یک از افراد باشگاه استقلال وظیفه ندارند به دنبال کارهای شخصی یک بازیکن باشند"، خیلی رک و بیپرده بگوییم پس باشگاه برای چه این همه کارمند و دفتر و دستک دارد؟ آقای مددی.. که خیلی زود شخصیت خود را لو داده و پرده از نیات شوم خود برداشتی.. پس وظیفه شماها در این باشگاه چیست؟ فقط فراری دادن بازیکنان و گند زدن به شرایط مطلوب باشگاه؟

 

در ادامه بیانیه مضحک باشگاه استقلال را می خوانید:

بعد از اظهارات اخیر زکریا مرادی، موجی از ابهامات و اخبار نادرست پیرامون شرایط او به وجود آمد که نکات زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌گردد:

زکریا مرادی مانند سایر بازیکنان جوان استقلال که راهی خدمت مقدس سربازی نشده‌اند، باید از معافیت تحصیلی استفاده کند ولی ایشان متاسفانه از دانشگاه محل تحصیل خود اخراج شده‌اند و دیگر امکان استفاده از معافیت تحصیلی را ندارند.

 

زمانی که تیم فوتبال استقلال راهی دوحه شد، مشکل او با پادرمیانی حل شد و در اردوی استقلال در قطر هم بارها به او تاکید شد که پیگیر وضعیت خود باشد.

 

بر اساس مستندات موجود، از مهر سال جاری بارها از طرف سرپرست تیم استقلال و مسئول دبیرخانه باشگاه استقلال به مرادی اعلام شده که باید نسبت به تعیین و تکلیف وضعیتش اقدام کند ولی او به این مهم كاملا بی توجه بوده است.

 

بدیهی است که هیچ یک از افراد باشگاه استقلال وظیفه ندارند به دنبال کارهای شخصی یک بازیکن باشند.

 

با توجه به اینکه مرادی به دلیل اخراج از دانشگاه محل تحصیلش باید راهی خدمت سربازی شود، تا زمانی كه سازمان نظام وظيفه مجوز فعاليت نامبرده را صادر نكند، امکان حضور او در تيم بزرگسالان استقلال وجود ندارد.

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی از سوی وزیر ورزش وظیفه دارد شیرازه استقلال را از هم بپاشد. بحث کسر قراردادها فقط و فقط برای استقلال است در حالیکه تیم سوگولی وزیر به دنبال افزایش رقم قرارداد بازیکنان خود است.

فراری دادن جوانان آینده دار استقلال یکی از مهمترین وظایف مددی است که تا به اینجا بدون کم و کاست وظیفه خود را انجام داده و برای وزیر ورزش دلبری کرده است.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

زکریا مرادی: مددی به فکر بازیکنان نیست؛ من را به باشگاه خودم راه نمی دهند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار