ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان

ترکیب استقلال ایران در دیدار هفته دوم لیگ برتر فصل 1399/1400 مقابل فولاد خوزستان مشخص شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) برای دیدار مقابل فولاد خوزستان از هفته دوم لیگ برتر فصل 1399/1400 که از ساعت 16:40 امروز(جمعه 30 آبان 99) در ورزشگاه بدون تماشاگر شهدای فولاد برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان

به گزارش استقلال نیوز، بازی های لیگ بعد از وقفه ای دو هفته ای مجددا آغاز شد و استقلال با توجه به نتایج سایر دیدارها این شانس را دارد که با برتری مقابل فولاد خوزستان به صدر جدول برسد. محمود فکری که حالا با ابز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و اضافه شدن بازیکنان جدید، نیمکت قوی تری در اختیار دارد این شان را دارد که در صورت لزوم با به میدان آوردن بازیکنان با انگیزه جدید تیم ورق را به سود خود برگرداند.

فکری در این دیدار تصمیم گرفت به جز یک تغییر اجباری که آن هم به بدلیل مصدومیت یزدانی بود، دست به تغییر دیگری نزند و تیم را با هم ترکیب برنده دیدار هفته اول به میدان بفرستد. ترکیب یازده نفره ای که تنها یک بازیکن تازه وارد(مرادمند) در آن حضور دارد و سایر بازیکنان همان هایی هستند که فصل قبل در کنار هم بازی کرده بودند تا اینگونه تیم از هماهنگی بیشتری هم برخوردار باشد.

* سید حسین حسینی که در بازی قبل کلین شیت کرده بود و در تمرینات هم بسیار آماده بود، برای قرار گرفتن درون دروازه استقلال به رشید مظاهری ترجیح داده شد.

محمدحسین مرادمند جانشین سیاوش یزدانی مصدوم شد تا به همراه عارف غلامی زوج خط دفاعی استقلال در این دیدار را تشکیل دهد. هروویه میلیچ و کاپیتان وریا غفوری هم در کناره های خط دفاعی به بازی گرفته شده اند.

در خط میانی همچون دیدار گذشته مسعود ریگی و فرشید باقری کنار هم بازی می کنند و جلوتر از این دو فرشید اسماعیلی به همراه آرش رضاوند چهار هافبک استقلال در دیدار مقابل فولاد هستند. شایعه شده بود رضاوند به دلیل سرماخوردگی در این دیدار بازی نخواهد کرد اما فکری تصمیم گرفت او را به زمین بفرستد تا در جدال سخت برای مهار پاتوسی و عبور از آبشک از بازیکنانی استفاده کرده باشد که سابقه بازی در کنار هم را داشته باشند.

در خط حمله به دلیل عدم آمادگی کامل شیخ دیاباته، همچون بازی مقابل مس سرچشمه مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری بازی خواهند کرد و امیدواریم این دو با تمرکز بیشتر هم روز خوبی داشته باشند و هم گلزنی کنند.

* نیمکت نشینان استقلال در این بازی عبارتند از: محمد رشید مظاهری، محمد دانشگر، متین کریم زاده، مهدی مهدی پور، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، سینا خادم پور، سید سجاد آقایی و شیخ دیاباته.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان؛ رونمایی فکری از استقلال مدل 1400 با پنجره بسته!

دیدارهای استقلال در فصل 1399/00

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار