بیژن طاهری

مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: استقلال مقابل فولاد نسبت به دیدار با ماشین سازی روان تر بازی کرد اما مهم سه امتیاز بود که کسب کرد تا روند رو به رشدی داشته باشد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو سابق کادر فنی باشگاه استقلال(تاج) در گفتوگو با فارس، درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل ماشین سازی در هفته سوم لیگ برتر، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

* برتری ستقلال مقابل ماشین سازی؟

مشخص بود استقلال به دلیل بارندگی قبل از این بازی خوب تمرین نکرده است. هرچند این تیم مقابل فولاد شکست خورد اما در آن مسابقه نسبت به دیدار با ماشین سازی روان تر بازی کرد. مهم سه امتیاز بود که کسب کرد تا روند رو به رشدی داشته باشد.

استقلال در این فصل بیشتر نفرات اصلی اش را حفظ کرده و بازیکنان قدیمی تا حدی نیاز به هماهنگی با نفرات جدید و البته اعتماد به نفس بیشتر دارند. با توجه به باخت هفته قبل برابر فولاد و فشاری که روی بازیکنان وجود داشت، مقداری اعتماد به نفس آنها کمتر بود و این موضوع تا حدی رو عملکرد تیم مقابل ماشین سازی تاثیر گذاشت.

* عقب نشینی استقلال پس از گل میلیچ؟

این تیم نمایش پرصلابتی نداشت و این هم به دلیل این بود که قبل بازی با ماشین سازی به دلیل بارندگی نتوانست در چمن طبیعی تمرین کند  و مجبور شد در سالن یا زمین چمن مصنوعی تمرین کند. این موضوع روی آمادگی بازیکنان تاثیر گذاشت اما ان‌شاءالله شرایط در هفته های آینده بهتر می شود و اعتماد به نفس با کسب نتایج بهتر به تیم بازمی گردد. استقلال تیمی خوب، خطرناک و از مدعیان قهرمانی است اما هواداران باید مقداری صبر و حوصله داشته باشند.

* ارزیابی اتان از عملکرد بازیکنان تازه وارد استقلال مانند محمد نادری، رشید مظاهری، مهدی مهدی پور و احمد موسوی مقابل ماشین سازی؟

جا افتادن بازیکنی مثل علی کریمی که جایش خیلی در تیم استقلال محسوس است هم در ترکیب تیم زمان برد. هر بازیکنی به یک تیم جدید و بزرگ مانند استقلال می رود برای نشان دادن کارایی اش نیاز به زمان دارد. باید به آنها فرصت داد زیرا قطعا بازیکنان خوبی هستند که به استقلال آمده اند و در ادامه بهتر می شوند.

* دیدار آینده استقلال مقابل پیکان؟

این بازی خارج از خانه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می شود و به دلیل اینکه کیفیت چمن این ورزشگاه به دلیل برگزاری حدود 20 دقیقه از دیدار پیکان و شهرخودرو در شرایط بارانی در آن تا حدی از بین رفته است، مدیران استادیوم شهرقدس باید هرچه سریع تر زمین را ترمیم کنند تا با توجه به روی زمین بازی کردن استقلال و پیکان شاهد دیدار خوبی باشیم.

* حواشی یک هفته اخیر استقلال؟

هفته گذشته هم گفتم افراد زیادی منتظر نتیجه نگرفتن استقلال هستند تا بلافاصله از تیم و کادرفنی اش انتقاد کنند. البته درباره حواشی های اخیر هم باید بگویم اگر سرمربیان تمام تیم ها به نفرات نیمکت نشین اجازه سر و صدا ندهند، چنین اتفاق هایی رخ نمی دهد. متاسفانه اکنون برخلاف گذشته مربیان تیم ها بیشتر از سرمربیان حرف می زنند و همین امر سبب ایجاد حواشی و تنش می شود.

اخبار استقلال

            


 مطالب مرتبط:

هفته سوم لیگ برتر/ سوپر گل میلیچ ماشین را چپ کرد؛ آرامش به اردوگاه استقلال برگشت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار