پیمان صاحب جمعی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عذرخواهی محمود فکری بعد بازی با فولاد خیلی خوب و حرفه ای بود و او اشتباه خودش رو پذیرفت و این باعث تزریق آرامش به استقلال شد.

     

 به گزارش استقلال نیوز، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در مصاحبه با با خبرنگار مهر، در خصوص ارزیابی اش از عملکرد استقلال در دیدار هفته گذشته مقابل ماشین سازی و ...،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* بازی آبی پوشان طراوت و شادابی نداشت

بی تعارف می‌گویم تنها دستاورد استقلال در این بازی همان ۳ امتیاز بود که به لطف تک گل میلیچ به دست آمد. بازی آبی پوشان طراوت و شادابی نداشت و تنها همین ضربه ایستگاهی بود که گره آن را باز کرد.

* با وجود بازیکنان خوب کناری دیاباته نباید روی نیمکت باشد

در روزی که فکری به صورت همزمان از میلیچ و نادری در جناح چپ و غفوری و موسوی در جناح راست استفاده می‌کرد و طبیعی بود که حضور همزمان این ۴ بازیکن به معنی نفوذ از کناره‌ها و ارسال‌های متوالی بود، از دیاباته در ترکیب اصلی استفاده نشد. شاید دیاباته از آمادگی لازم برخوردار نباشد چون در غیر این صورت غیبت او در ترکیب اصلی عادی نیست.

قائدی و مطهری از بهترین مهاجمان ایران هستند

البته قائدی و مطهری از بهترین مهاجمان ایران هستند اما قطعاً استفاده از مهاجمی مثل دیاباته در کنار آنها قدرت تهاجمی این تیم را افزایش می‌دهد. به طور حتم حاشیه‌هایی که استقلال در هفته گذشته با آن مواجه بودند در روند این بازی تاثیر داشت و آنها باید ممنون میلیچ باشند که با یک ضربه استثنایی باعث کسب این ۳ امتیاز شد. استقلال در شرایط عادی باید می‌توانست بازی به مراتب بهتری مقابل ماشین سازی ارائه دهد.

* عذرخواهی فکری بسیار حرفه‌ای بود

رفتار فکری خیلی حرفه‌ای بود و همین که شهامت این عذرخواهی را داشت باید او را تحسین کرد. من واقعاً نمی‌دانم در حاشیه دیدار استقلال و فولاد چه اتفاقاتی افتاده بود اما عذرخواهی فکری بسیار حرفه‌ای بود.

 اخبار استقلال تهران

 


 مطالب مرتبط:

عباس سرخاب: پیشکسوتان و هواداران باید از فکری حمایت کنند؛ استقلال با تمرکز می تواند پیکان را هم شکست بدهد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار