مطهری

مهاجم تیم استقلال گفت: مشکلات ما در اوایل فصل خیلی زیاد بود طوری که اگر این مشکلات برای تیم های دیگر بود همان هفته دوم دچار افت می شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال، در حاشیه تمرین امروز ( چهارشنبه 19 آذر) استقلال در خصوص وضعیت خودش و شرایط استقلال؛ صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* یکسری شیطنت‌ها علیه استقلال از بیرون انجام می‌شود 

شرایط ما خوب است، البته یکی دو بازی نتیجه نگرفتیم ولی با این وجود شرایطمان از نظر امتیازگیری بد نیست. ما در رده سوم جدول هستیم و تازه ابتدای فصل است و نمی‌توانیم در مورد همه چیز صحبت کنیم. ‌ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و توان چندبرابری خرج می‌کنیم تا بتوانیم نتایجی که می‌خواهیم کسب کنیم. البته یکسری شیطنت‌ها از بیرون انجام می‌شود که زیاد درست نیست. ما باید خودمان هوای خودمان را داشته باشیم که همه اعم از کادرفنی، مدیریت،‌بازیکنان، رسانه باشگاه و... از یکدیگر حمایت کنیم.استقلال کادرفنی خوبی مثل آقایان فکری، مظلومی، برهانی، عمران‌زاده، مرفاوی و... دارد. همه این اسامی را اعلام کردم که بگویم این کادر استقلالی است و من امیدوار هستم بتوانیم نتایجی در شأن و شخصیت استقلال کسب کنیم.

* مطمئن باشید در ادامه راه شرایط استقلال بهتر می‌شود

کادرفنی استقلال زمان کمی برای بدنسازی داشته و وقتی که از لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم، خیلی از تیم‌ها مشغول استراحت بودند. ما در ابتدای فصل هستیم و نمی‌توانیم در مورد چیزی نظر بدهیم اما مطمئن باشید در ادامه راه شرایط استقلال بهتر می‌شود و نتایج قابل قبولی کسب خواهیم کرد.

استقلالی واقعی عاشق تیمش است

استقلالی واقعی عاشق تیمش است، اما خیلی‌ها هم استقلالی نیستند. آنهایی که تیمشان را دوست دارند فقط حمایت می‌کنند چون می‌دانند بازیکن کادرفنی استقلال برای موفقیت تیمش می‌جنگد. هیچ بازیکنی دوست ندارد تیمش ببازد. من مطمئن هستم کادرفنی و بازیکنان خوب استقلال با وجود فشارهایی که به آنها وارد می‌شود، نتایج بهتری کسب خواهند کرد. به نظرم صحبت در مورد آینده اشتباه است. ما به خاطر خودمان هم که شده، تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتایج را کسب کنیم.

* با بازگشت مصدومان شرایط استقلال بهتر خواهد شد

انتخاب سیستم برعهده سرمربی است و ما تابع آن هستیم. البته بازیکنان باید با این شرایط به روز شوند. در غیاب مسعود ریگی، دیاباته، اسماعیلی و خیلی دیگر از بچه‌ها شرایط تغییر می‌کند و به بقیه فشار وارد می‌شود. مطمئنا با بازگشت این نفرات دست کادرفنی بازتر می‌شود و شرایط ما تغییر خواهد کرد.

* ما خیلی مشکل داریم و همه از آن مطلع هستند

شک نکنید که بازیکنان استقلال با یکدیگر متحد هستند. با مشکلاتی که ما داشتیم، هر تیم دیگری بود در همان بازی اول یا دوم دچار افت شدید می‌شد. ما خیلی مشکل داشتیم و همه همان را می‌دانند. یادتان باشد ما زمانی نتیجه می‌گیریم که مجموعه استقلال و هواداران هوای ما را داشته باشند. از هواداران داخل خانه‌ها تا کسانی که حامی ما هستند، همه با هم تصمیم گرفته‌ایم نتایج خوبی کسب کنیم و این روند در آینده نتیجه خواهد داد.

 

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

محمود فکری: مسئولین نظام فقط به یک تیم خاص توجه نکنند؛ مرا با استراماچونی 30 میلیاردی مقایسه نکنید

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار