علی چینی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم استقلال در این سالها به شدت تنهاست هواداران دیگر این تیم را تنها نگذارند و در صفحات مجازی از این تیم حمایت کنند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی مربی سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص وضعیت این روزهای استقلال و همچنین انتقادهای که به کادرفنی این تیم می شود، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

*  استقلال که تنهاست هواداران دیگر تنهایش نگذارند

هنوز چیزی از لیگ نگذشته که عرصه این‌طور بر کادر فنی استقلال تنگ شود تا حتی صدای یکی مثل محمود فکری هم در بیاید. واقعاً استقلال تنهاست و لااقل هواداران این تیم و سرمربی را تنها نگذارند.تازه هفته پنجم لیگ است و استقلال هم در رده سوم قرار دارد و اختلافش هم با صدر جدول ۲ امتیاز است. با اینکه انتقاداتی بر عملکرد تیم و نحوه بازی‌های آن است، اما در جدول هنوز چیزی از دست نرفته و نباید تا این حد سرمربی و سایر اعضای کادر فنی را تحت فشار گذاشت.

* استقلال ابزار لازم و کافی برای قهرمانی دارد

این را قبول دارم که استقلال هنوز نتوانسته شاداب و تهاجمی بازی کند، اما شرایط جدولی برای این تیم کاملاً مناسب است و نباید با بر هم زدن تمرکز کادر فنی شرایط را خراب کرد. این تیم ابزار لازم و کافی برای بزرگی کردن در این فصل و رسیدن به قهرمانی دارد.

* هواداران در صفحات مجازی حامی استقلال باشند

یک پیروزی در مشهد کافی است تا جَو را به سود این تیم کند و امیدوارم در این روزهای باقی مانده به آن دیدار مهم هواداران هم کمک کنند. حالا که فرصت برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها نیست، هواداران باید از طریق صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی حمایت خود را از تیم انجام دهند که این بهترین نوع کمک به آبی پوشان است.

* حضور رحمتی در شهر خودرو بازی این هفته را حساس می کند

حضور مربیان جوان در لیگ برتر اتفاقی خوب و امیدبخش است و امیدوارم مربیان جوان آنقدر خوب باشند تا مدیر باشگاه‌ها از رویه‌ای که در پیش گرفته‌اند پشیمان نشوند. حضور رحمتی روی نیمکت شهرخودرو هم این بازی را حساس‌تر می‌کند. امیدوارم این حساسیت باعث ایجاد حاشیه نشود و برعکس باعث اضافه شدن بر جذابیت‌های بازی شود.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ در و دلی با هواداران.. اتحاد رمز موفقیت استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار