محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با شهر خودرو گفت: گرچه بهترین دوستانم در شهر خودرو حضور دارند اما مقابل این تیم خوب کار ما سخت است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست آنلاین خبری پیش از دیدار با شهر خودرو، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* مقابل تیمی بازی می کنم که دوستانم آنجا هستند

خوشحالم که به مشهد آمده ایم و توفیقی حاصل شد که امشب به زیارت امام رضا برویم. خوشحالم که در این شهر باید به مصاف شهرخودرو برویم و فردا با دوستان خوبمان رو به رو شویم. در این تیم دوستان بنده هم حضور دارند و امیدواریم بازی خوبی از آب در بیاید. امیدوارم این بازی بدون مشکلات و حواشی که در فوتبال ما وجود دارد برگزار شود و بدون شک تیمی برنده می شود که بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند.

* وضعیت مصدومانمان همانند بازی قبل است

ما نسبت به بازی قبل مصدومان خود را در اختیار نداریم، ما محروم نداریم ولی همان بازیکنان قبلی که در تیم ما نبودند را در اختیار نداریم اما امیدواریم که بازیکنان جایگزین تیم ما شرایط خوبی داشته باشند.در مورد غلامی هم مشکل خاصی ندارد و تا فردا هم زمان هست و موارد درمانی روی این بازیکن صورت می‌گیرد.

* در مورد اسماعیلی صحبتی ندارم

در مورد فرشید اسماعیلی هم سوالات باید پیرامون بازی باشد چون به هر حال اخبار باشگاه استقلال همیشه شامل حواشی می شود و سوالاتش هم بیشتر. بهتر است در مورد بازی فردا سوال کنید.

* ما به صحبت های سهیل مهدی امیدواریم 

پیش از این هم گفتم که آقای سهیل مهدی گفته بازی های عقب افتاده پرسپولیس قبل از دربی انجام می شود و ان شاالله دو تیم با بازی برابر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

داوران هفته ششم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور اهل تهران قاضی دیدار شهرخودرو و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار