منصور رشیدی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: بازیکنان استقلال در نیمه اول بازی بی‌نظیری را انجام دادند اما در نیمه دوم اشتیاقی برای گل زدن نداشتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، منصور رشیدی دروازبان و مربی سابق استقلال(تاج) در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل شهر خودرو مشهد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

      

* برتری استقلال مقابل شهرخودرو در مشهد؟

باید به محمود فکری تبریک بگویم که جوان‌ترین تیم چند سال اخیر را به زمین فرستاد. استقلال دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول بازی بی‌نظیری را انجام دادند و با پرس از خط جلو اجازه هیچ حرکتی به شهر خودرو ندادند اما در نیمه دوم اشتیاقی برای گل زدن در بین بازیکنان وجود نداشت و حریف از تیم یازده نفره استقلال انگیزه بیشتری برای گل زدن داشت.

باید به رشید مظاهری آفرین گفت که دو بار مانع گل خوردن استقلال شد. یک بار در نیمه نخست و یک‌بار هم در نیمه دوم دفع توپ خوبی داشت که باید به او تبریک بگویم. حرکت او و حسینی که احترام پیشکسوت خود را حفظ کرده و لباس مرحوم ناصر حجازی را برتن کردند، جای تقدیر دارد. اگر حجازی زنده هم بود، اجازه این کار را به آنها می‌داد. احترام به پیشکسوتان همیشه باید وجود داشته باشد. حجازی بین ما نیست اما همیشه یاد و خاطره‌اش زنده است.

آشتی کنان رحمتی و حسینی

* اقدام سیدحسین حسینی که با دسته گل به سمت مهدی رحمتی رفت؟

پس از اینکه یکی دو بار از حسینی گلایه کردم، با من تماس گرفت و صحبت‌هایی انجام داد که نمی‌خواهم بگویم چه چیزهایی گفت. تغییر رفتار این روزهای حسینی به خصوص اینکه جزو کاپیتان‌های استقلال محسوب می‌شود، یک کار مثبت است. حسینی با بردن دسته گل برای رحمتی کار بسیار زیبایی انجام داد.

* صحبت پایانی؟

حضور دو دروازه‌بان در یک سطح بعد از انقلاب برای استقلال مشکل‌ساز شد. زمانی که مربی استقلال بودم، پرویز برومند و هادی طباطبایی با هم مشکل داشتند. این وسط مربی باید با بازیکنان صحبت کند. استقلال باید همیشه دو دروازه‌بان خوب داشته باشد. من و مرحوم حجازی 6،7 سال با هم در کنار رفاقت، رقابت هم داشتیم. هیچ وقت با یکدیگر تند صحبت نکردیم و اینطور نبود که بگوییم حق من است که بازی کنم.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته ششم لیگ برتر/ پرواز از مشهد مقدس به صدر جدول؛ مظاهری جواهری در دروازه استقلال..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار