محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: چه الان صدر جدول باشیم و چه در نیم فصل اتفاق خاصی را رقم نمی زند و مهم این است که فاصله ما با صدر جدول زیاد نشود.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتوگو با شبکه ورزش سیما، در خصوص حضور استقلال در صدر جدول رقابت های لیگ برتر، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

           

 

* صعود استقلال به صدر جدول؟

جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم که تلاش کردند. یکسری مشکلات و کم و کاستی ها در تیم  و البته یکسری مشکلات از سالهای قبل وجود داشت. 

بازیکنان صبوری کردند و خوشبختانه در هفته ششم به صدرجدول رسیدیم ولی با این جایگاه در حال حاضر به ما چیزی نمی دهند. چه الان صدر جدول باشیم و چه در نیم فصل اتفاق خاصی را رقم نمی زند و مهم این است که فاصله ما با صدر جدول زیاد نشود.

یکی از برنامه های ما همین موضوع بوده که از نظر امتیازی فاصله زیادی با صدر جدول نداشته باشیم. بازیکنان تلاش کردند و اتفاق خوبی رقم خورد و امیدوارم در زمانی که داریم کارهای عقب افتاده را انجام بدهیم.

بیشتر برنامه ما ساختارسازی و شخصیت سازی است که باید در استقلال اتفاق بیفتد.بازیکنان باید بیشتر به ما کمک کنند و خودشان بخواهند این زمان را کم کنیم و بتوانیم هم بازی های بهتری را به نمایش بگذاریم و هم نتایج خوبی کسب کنیم.

* پرسپولیس به عنوان رقیب سنتی استقلالی ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است؟

با توجه به فضایی که فعلا در فوتبال ایران است، خیلی سخت است که تیم های ایرانی بتوانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و به مقام قهرمانی برسند.

اگر بگوییم حریفان تیم های ایرانی تا دندان مسلح هستند خیلی کم گفته ایم. بودجه یک بازیکنان آنها به اندازه بودجه کل یک باشگاه کشور ما  است. آنها امکاناتی که دارند نیز جای خودش را دارد. بازیکنان ایرانی با توجه به استعداد و غیرتی که دارند، این کم و کاستی ها را جبران می کنند.امیدوارم که تیم های ایرانی از جمله استقلال بتوانند به قهرمانی برسند و ما هم ستاره سوم را کسب کنیم.

* برنامه های شما تا پایان فصل؟

مهم ترین و سخت ترین کار ما ساختارسازی است. در طول 5_ 6 سال و یا  حتی بیشتر این سالها جایگاه ها در تیم عوض شده است. تمام تلاش ما این است که مشکلاتی که در تیم رخ داده است را رفع کنیم و ساختار و شخصیت سازی را به وجود بیاوریم. زمانی که این اتفاق بیفتد، می توانیم خیلی راحت از قهرمانی صحبت کنیم.

اگر این اتفاق رخ ندهد، چه من سرمربی استقلال باشم و چه  هر فرد دیگری، به مشکل می خوریم. اسم فوتبال ما حرفه ای است ولی تا فوتبال حرفه ای خیلی فاصله داریم. امیدوارم تلاش کنیم و از خودگذشتگی بیشتری داشته باشیم تا به استانداردهای لازم نزدیک شویم و از قهرمانی صحبت کنیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته ششم لیگ برتر/ پرواز از مشهد مقدس به صدر جدول؛ مظاهری جواهری در دروازه استقلال..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار