پرویز مظلومی

سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: اسماعیلی کمی تندروی کرد و برخی مسائل و حرمت ها را رعایت نکرد ولی ان شاالله مشکل او هم حل می شود.

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتوگو با برنامه فوتبال برتر، درباره برتری دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو در هفته ششم لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

       

* صحبت های اولیه؟

در ابتدا از هواداران که صبوری می کنند و به کادر فنی فرصت دادند تشکر می کنم. به هر حال مشکلاتی وجود دارد ولی کادر فنی واقعا در ابتدای فصل زمانی نداشته که تیم را آماده کند.

زمانی که محمود فکری به استقلال آمد در نساجی بود و 4 بازی دوستانه هم با آن تیم  برگزار کرد و سپس به استقلال آمد. در آن زمان فرصت بدنسازی وجود نداشت و مشکلات قرارداد و این مدل مسائل که همیشه دور و بر استقلال هست وجود داشت.

نتایج استقلال تا به اینجا بد نبوده اگرچه هواداران به نوع بازی تیم گله دارند اما این را هم در نظر بگیرید که در حال حاضر چند بازیکن در تیم ما نیستند و در همین بازی اخیر مربی تیم ما 2 بازیکن 18 ساله را به میدان فرستاد. غفوری، دیاباته، ریگی، اسماعیلی، یزدانی و این اواخر هم مرادی که محروم شده  در تیم ما حضور ندارند که همه آنها خودشان یک تیم هستند.

* پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو؟

شهرخودرو در دقیقه 25، 10 نفره شد ولی تا آن صحنه اخراج، استقلال اجازه نداد که تیم حریف به دروازه اش نزدیک شود. گل ما هم قبل از اخراج به ثمر رسید. نباید از بازی خوب شهرخودرو هم گذشت و انصافا رحمتی تیم خوبی درست کرده و آنها هم جوانمردانه و بی حاشیه بازی کردند.

در هر صورت استقلال را روز به روز بهتر می بینم و مجموعه تیم  در هر ثانیه برنامه ریزی دارند و کار می کنند. فکر نکنید استقلال دنبال کار تاکتیکی نیست ولی باید در نظر بگیرید امتیازات اوایل کار از نان شب واجب تر است و جمع کردن امتیازها در این زمان خیلی مهم است.

ابتدا باید مصدومان برسند تا چیزی که هواداران انتظار دارند در بازی های آینده انجام بدهند. کادر فنی، هیات مدیره و مدیرعامل و شرکت پشتیبان تلاش خود را انجام دادند و تیم در این شرایط جمع و جور شده است. همه می خواهند تیم استقلال تبدیل به تیمی شود که هواداران را خوشحال کند.

* وضعیت غفوری؟

خوشبختانه او خوب تمرینش را شروع کرد و فشار خوبی آورده و فکر نمی کنم برای بازی بعد مشکلی داشته باشد. ریگی هم خوب تمرین کرده و  او هم اگر کادر فنی صلاح بداند برای ما می تواند بازی کند. دیاباته هم به تمرینات اضافه شده و یزدانی هم برگشته است.  در این وسط اسماعیلی در اختیار باشگاه است و مرادی هم به کمیته استیناف اعتراض کرده است تا ببینیم تکلیف این نفرات چه می شود.

* زمین تمرین استقلال عامل مصدومیت بازیکنان نیست؟

استقلال زمین نفت تهرانسر را در اختیار دارد و سالن بدنسازی هم دارد. چمن مجموعه انقلاب هم شرایط خوبی دارد.

* وضعیت اسماعیلی؟

اسماعیلی مشکلی داشت که کادر فنی او را در اختیار باشگاه قرار داد. آنها باید بررسی کنند که وی به کمیته انضباطی برود یا خیر. در قرارداد وی سوء تفاهماتی وجود دارد، اگر چه این بازیکن در سالهای گذشته زحمات زیادی کشیده و ما هم راحت او را از دست نمی دهیم.

قراردادهای امسال واقعا داستان و مشکل درست کرده است. البته اسماعیلی کمی تندروی کرد و برخی مسائل و حرمت ها را رعایت نکرد ولی ان شاالله مشکل او هم حل می شود. همین امروز با آقای مددی صحبت کردم چون اسماعیلی  با من تماس گرفت و می خواست تکلیفش را بداند. مددی هم ناراحت بود چون معتقد بود اسماعیلی به وی توهین و او را دروغگو خطاب کرده است.متاسفانه این فضای مجازی واقعا معضل شده و مثلا در قضیه مظاهری اتفاقاتی رخ داد که دودش در چشم باشگاه می رود.

اسماعیلی معتقد است به وی قولهایی داده شده ولی مدیران باشگاه می گویند که تنها به دانشگر قول داده شده و حتی این وعده انجام شده و به اسماعیلی قولی داده نشده است.

* بابک مرادی؟

با لایحه باشگاه مشخص می شود این بازیکن اصلا در این محرومیت تقصیری نداشته است. باشگاه قبلی رقم مد نظر وی را پرداخت نکرده و او به همین دلیل از باشگاهش جدا شده است.محروم کردن در این شرایط برای بازیکنان فایده ای ندارد و اگر باشگاه ها تعامل کنند و مثلا با پول و ... کار را پیش ببرند مشکلات حل می شود.متاسفانه خیلی از بازیکنان به موارد حقوقی وارد نیستند و اختیارات خود را به ایجنت ها می دهند و این موضوعات مشکل ایجاد می کند.

* شایعه شده شما از سرپرستی باشگاه جدا می شوید؟

من همچنان در سمت سرپرست تیم هستم و باشگاه مصر است که من کارم را انجام بدهم. تا الان هم مشکلی در مورد سرپرستی وجود نداشته است.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

هفته ششم لیگ برتر/ پرواز از مشهد مقدس به صدر جدول؛ مظاهری جواهری در دروازه استقلال..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار