چند خبر کوتاه از استقلال

مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال آماده بازگشت به میادین می باشد.

   

به گزارش استقلال نیوز، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال(تاج) آماده حضور در میدان و بازی مقابل گل‌گهر سیرجان است.

 

 

* شیخ دیاباته به گل‌گهر می‌رسد

شیخ دیاباته مهاجم مصدوم استقلال به احتمال زیاد می‌تواند تا روز دهم دی‌ماه آماده حضور در میدان شود و از بازی مقابل گل‌گهر به عنوان فرصتی برای استارت مجدد خود جهت رسیدن به روزهای اوج فصل گذشته استفاده کند.


 

 آغاز رقابت‌های لیگ پایه فوتبال تهران از فردا!

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، رقابت‌های لیگ پایه فوتبال تهران از یکم دی تا چهارم این ماه برگزار می‌شود.

به همین منظور و با دستور مدیرعامل باشگاه استقلال، از کلیه بازیکنان و عوامل تیم‌های پایه استقلال با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی آقایان فریادشیران و صفری، روز گذشته تست کرونا گرفته شد که پاسخ کلیه تست‌ها منفی بود.

در فصل جاری لیگ‌های پایه، آرش برهانی هدایت تیم امید، علی جانملکی هدایت تیم جوانان، علیرضا اکبرپور هدایت تیم نوجوانان و حسین صدرمحمدی هدایت تیم نونهالان را برعهده دارند.


 

* ماجرای پاک شدن استوری شبانه استقلالی ها چه بود؟/ پیغام مهم سرمربی آبی ها به بازیکنان؛ کری ممنوع!

پیغام محمود فکری باعث شد تا سه بازیکن این تیم استوری های خود را پاک کنند.

بعد از شکست پرسپولیس برابر اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا ارسلان مطهری، هروویه میلیچ و احمد موسوی سه بازیکنی بودند که با انتشار استوری های مختلف برای رقیب دیرینه خود کری خوانی کردند. این استوری ها که البته مورد توجه هواداران استقلال هم قرار گرفت، دقایقی بعد از سوی این 3 بازیکن حذف شد که این موضوع سوال های زیادی را بین هواداران این تیم به وجود آورده است.

ماجرای حذف استوری 3 بازیکن استقلال چه بود؟ بعد از انتشار استوری سه بازیکن استقلال یکی از اعضای کادر فنی در گروه واتس اپی بازیکنان نوشت: آقای فکری دستور داده‌اند برای حریف کری نخوانید و تمرکزتان را روی بازی های استقلال بگذارید.

این موضوعی بود که باعث شد ارسلان مطهری، هروویه میلیچ و احمد موسوی استوری های خود را حذف کنند تا به نوعی استقلال وارد چالش جدیدی نشود.

محمود فکری بعد از تساوی برابر ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر تمرینات تیمش را 2 روز تعطیل کرد و آبی پوشان از روز دوشنبه تمرینات خود را از سر خواهند گرفت./طرفداری


ناحیه مصدومیت مدافع استقلال مشخص شد 

تیم استقلال در حالی برای بازی هفته هفتم لیگ برتر به اصفهان سفر کرد که عارف غلامی به دلیل آسیب دیدگی تیمش را در این بازی همراهی نکرد.

بررسی وضعیت غلامی نشان می‌دهد او از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی است و تلاش کادر پزشکی برای درمان او ادامه دارد.

بازی بعدی استقلال مقابل گل گهر در تاریخ 10 دی ماه برگزار می‌شود و غلامی در تلاش است تا با برطرف کردن آسیب دیدگی‌اش در این بازی حضور داشته باشد.


 

* تمرین تاکتیکی چند بازیکن استقلال /نادری و شجاعیان همچنان تحت درمان

چند بازیکن تیم فوتبال استقلال با حضور در زمین تهرانسر تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد نادری‌، رضا آذری، و سجاد آقایی نفرات حاضر در تمرین امروز استقلال بودند.

محمد نادری و داریوش شجاعیان به دلیل پیگیری درمان در کلینیک حضور داشتند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای بازی با گل‌گهر سیرجان از فردا آغاز می‌شود.


 

* دلیل استعفای هادی زبده شیرکوهی، اصرار خودش بود/ عضو پنجم هیات مدیره، شاید ماه دیگر!

برخی رسانه ها از پذیرش استعفای عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خبر دادند. هادی زبده شیرکوهی که هفته گذشته با استعفایش مخالفت شده بود، از امروز دیگر عضو هیات مدیره استقلال نیست.هادی زبده شیرکوهی عضو هیات مدیره استقلال چندی پیش استعفای خود را به وزیر ورزش ارائه کرد و البته این استعفا مورد موافقت نگرفت.

شیرکوهی در آخرین نشست هیات مدیره هم شرکت نکرد و در نهایت امروز با استعفای وی موافقت شد و رسما از جمع اعضای هیات مدیره خارج شد.جدایی و پذیرفتن استعفای این عضو هیات مدیره استقلال امروز صبح به وی ابلاغ شد تا به این ترتیب اسماعیل‌ خلیل زاده، مهدی عبدیان، حجت نظری و حمیدرضا آصفی اعضای هیات مدیره فعلی باشگاه باشند.

گفته می شود دلیل اصلی پذیرش استعفای شیرکوهی از سوی سلطانی فر، اصرار این عضو هیات مدیره به جدایی از مجموعه آبی بود. زبده شیرکوهی مدعی بود نه فرصت شرکت در جلسه ها را دارد و نه در این مقطع می تواند کاری برای استقلال انجام بدهد.

انتخاب جانشین زبده بر عهده سلطانی فر، رییس مجمع باشگاه استقلال است. عده ای تصور می کنند با کنار گذاشته شدن زبده شیرکوهی، فضا برای حضور مددی در هیات مدیره مساعد می شود و گروهی هم نامداری، طلبکار 30 و چند میلیاردی استقلال را گزینه نشستن روی صندلی پنجم هیات مدیره می نامند اما به گفته منابع آگاه، اگر انتخاب گزینه ای قطعی شده بود سلطانی فر همین امروز همراه با ابلاغ پذیرش استعفای زبده شیرکوهی، حکم عضو جدید را هم ابلاغ می کرد. پروسه انتخاب و معرفی عضو پنجم هیات مدیره حدود یک ماه به طول می انجامد و احتمالا اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه، عضو جدید معرفی خواهد شد.

یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش به طرفداری گفت هنوز مجمع فردی را برای عضویت در هیات مدیره معرفی نکرده است و تمام نام هایی که شنیده می شود، نظیر مددی، نامداری و ... فقط گمانه زنی است.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

تمرین چند بازیکن استقلال در تعطیلات دو روزه!

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ مصدومیت شیخ دیاباته در زمین چمن مصنوعی تهرانسر!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار