مراسم ناصر خان

مراسم دومین جایزه ویژه مرحوم حجازی، بزرگداشت مرحوم منصور پورحیدری و جعفر کاشانی با معرفی برترین‌ها به پایان رسید

 

 به گزارش استقلال نیوز،دومین مراسم جایزه ناصرخان حجازي با بزرگداشت منصورپورحیدری و جعفرکاشانی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. 

* در مراسم دومین جایزه ویژه ناصر حجازی که دوشنبه شب با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به شکل آنلاین برگزار شد، اسامی برگزیدگان بخش عکس، خبر، هنر و ورزش اعلام شد.

* در این مراسم هیئت داوران دومین جایزه ناصر حجازی اعلام کرد که مرام ناصرحجازی حرکت بر مدار مردم، توجه به خواست و اراده آنان و ایستادن در طرف حق و نفع جمعی بوده است و همین ویژگی‌ها اصلی‌ترین معیار هیئت داوران جایزه ناصر حجازی است.

* پیش از اعلام اسامی برگزیدگان هیئت داوران جایزه ناصر حجازی از مرحوم سهیل گوهری که مدتی قبل در پی ابتلا به کرونا فوت کرد، یاد و از همسر او که به نمایندگی از خانواده گوهری به روی سن آمده بود تقدیر کرد.

جایزه بخش خبر به دلیل صرف بیش از نیم قرن آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی شفاف به مردم به استاد پیشکسوت اردشیر لارودی اهدا شد.

* جایزه بخش عکس نیز با تصمیم هیئت داوران دومین جایزه ناصر حجازی به پاس سال‌ها فعالیت در حوزه عکاسی و به خصوص عکاسی خبری به مونا هوبه فکر اهدا شد. هوبه فکر که در حوزه اجتماعی و ورزشی تصاویر ماندگاری به ثبت رسانده اولین زنی است که به عنوان عکاس ایرانی مسابقات جام جهانی را در روسیه پوشش داده است.

* جایزه بخش ورزش هم به فردی اهدا شد که افتخارات جهانی زیادی را برای کشتی کشورمان به ارمغان آورده است. پرافتخارترین آزادکار سبک‌وزن ایران که سرمایه اجتماعی خود را برای خدمت به مردم ایران و به خصوص محرومان به کار گرفته است. حسن رحیمی برگزیده این بخش بود.

جایزه بخش هنر هم به نام آشنای عرصه فرهنگ و هنر و از فعالان حوزه اجتماعی تعلق گرفت. هنرمندی که هیچگاه برای بیان از مردم و طرح مطالبات و دغدغه‌های آن‌ها آرام ننشسته است. او در روز‌های شیوع کرونا سرمایه اجتماعی و اعتبار هنری خود را برای کمک به مردم و به خصوص قشر ضعیف‌تر جامعه به کار گرفت و همچون سال‌های گذشته در کنار آنان ایستاد. این جایزه به رخشان بنی اعتماد اهدا شد.

* جایزه ویژه این مراسم به یک ورزشکار، استاد دانشگاه، اقتصاددان و فعال اجتماعی تعلق گرفت. او در سال‌های جوانی از فعالان حوزه ورزش بوده است. مردی که نفع جمعی را همواره بر نفع فردی ترجیح داده و همچنان در کنار مردم ایستاده است. جایزه ویژه ناصر حجازی به حسین راغفر اهدا شد.

مراسم ناصر خان

مراسم ناصر خان

مراسم ناصر خان

مراسم ناصر خان

مراسم ناصر خان

مراسم ناصر خان

مراسم ناصر خان

مراسم ناصر خان

مراسم ناصر خان

در حاشیه این مراسم احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که در این مراسم حضور داشت در جمع خبرنگاران گفت:

ناصر خان حجازی و منصور خان پورحیدری اسطوره‌های تکرار نشدنی باشگاه استقلال هستند و ما هم باید منش، روش و رفتار خودمان را با این دو اسطور منطبق کنیم. بارزترین ویژگی حجازی این است که مردی تکرار نشدنی بود و زیر بار حرف زور نمی‌رفت. او در بیان اظهار نظرهایش  رک بود و بر آن چیزی که درست و حق بود، تاکید می‌کرد. از این جهت این منش ناصر حجازی باید مورد توجه قرار بگیرد و همه هواداران بزرگ و فهیم استقلال باید این شماره یک بودن حجازی را الگو قرار دهند.

بازی‌های مرحوم حجازی را در قالب ویدیو دیده‌ام و سیوهای دیدنی از خود به نمایش می‌گذاشت و واکنش‌هایش در ذهن هواداران استقلال است. من هنوز در تعجبم که حجازی چطور دروازبان شماره دو آسیا شد و شاید نفوذ سعودی‌ها در آسیا باعث شد تا محمد الدعایه دروازبان اول و حجازی دروازبان دوم شود. از نظر من و همه هواداران استقلال او دروازبان شماره یک ایران و آسیا است.

جلسه هیات مدیره این هفته ما جلسه خوبی بود و تصمیمات خیلی خوبی گرفته شد. صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه تلاش چندین ماهه باشگاه است و ما تمام اسناد را فرستادیم و امیدواریم طی چند روز آینده این مجوز حرفه‌ای به صورت پایان یافته به ما اعلام شود.‌

اختیارات ما نیز مشخص است طبق اساسنامه باشگاه حرکت می‌کنیم و بنده کارم را انجام می‌دهم.

اختلاف با اسماعیل خلیل زاده ندارم این مساله کاملا نادرست است.

فرشید اسماعیلی نیز فردا در جلسه انضباطی شرکت می کند او با حضور اعضای کمیته انضباطی در محل باشگاه برگزار می‌شود و او دفاعیاتش را ارائه می‌دهد و رای انضباطی اعلام می‌شود. فرشید اسماعیلی مثل پسر من می‌ماند اما او یک رفتار انضباطی از خودش نشان داده است و در هر خانواده‌ای رفتار انضباطی باید بررسی شود.

درباره مسائل فنی آقای فکری باید صحبت کنند. من فقط خواهشم از هواداران این است که صبور باشند و ان‌شاءالله شرایط تیم بهتر می‌شود. بحث‌های فنی را باید از سرمربی بپرسید اما آن چیزی که مشخص است نتایجی که فکری تا این لحظه گرفته است نتایج بدی نبوده است و هواداران باید صبوری کنند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

دومین مراسم جایزه ناصر حجازی برگزار خواهد شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار