صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برگزاری زود هنگام دربی به نفع استقلال است زیرا این تیم از شرایط بازی دور نخواهد شد و مدیران استقلال نباید اشتباه تیم دوم پایتخت را تکرار کنند.

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت وگو با تسنیم در خصوص شرایط آبی پوشان با هدایت محمود فکری، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* محمود فکری باید زودتر نفرات اصلی تیم خودش را بشناسد

استقلال در 7 هفته گذشته با نوسان بازی کرده است. فکر می‌کنم محمود فکری باید زودتر نفرات اصلی تیم خودش را بشناسد. در این مدت تقریبا در همه بازی‌ها با ترکیب متفاوتی بازی کرده‌اند و استقلال هنوز به ترکیب ثابت نرسیدند و اگر کادر فنی هرچه زودتر به یک ترکیب مشخص نرسند، قطعا در آینده به مشکلات بیشتری برمی‌خورند.

* مصدومیت ها هماهنگی را از تیم استقلال گرفته است

عدم هماهنگی بین بازیکنان و تغییرات زیاد ترکیب در بازی‌ها ممکن است یک مقدار به دلیل مصدومیت‌ بازیکنان هم باشد اما باز هم جابجایی‌ها خیلی زیاد است. بعد از اضافه شدن بازیکنان جدید هم جابجایی بازیکنان خیلی زیاد شده و مصدومیت بازیکنان هم مزید برعلت شده است. فکری و دستیارانش باید به دنبال راه‌حلی برای این موضوع باشند. از سوی دیگر مصدومیت بازیکنان هم در این چند هفته خیلی زیاد بوده و دلیل این اتفاق را نمی‌دانم.

* جا به جایی در ترکیب استقلال بسیار زیاد است 

فکری چون خودش بالای سر تیم است، باید تمام مسائل پیرامون استقلال را آنالیز کند و دلیل مصدومیت‌های زیاد تیمش را بفهمد. به هر حال آن چیزی که از بازی‌های هفته‌های گذشته استقلال مشخص است که تغییر بازیکن در ترکیب استقلال خیلی زیاد است و به نظر من باید خیلی کمتر از اینها جابه‌جایی بازیکن داشته باشیم.

* برگزاری زود هنگام دربی به نفع استقلال است

به نظر من استقلال نباید اشتباه پرسپولیس را تکرار کند و صبر کند تا بازی‌های معوقه پرسپولیس برگزار شود و بعد از آن دربی را انجام دهد. پرسپولیس اگر بازی‌های لیگ را انجام می‌داد در فینال لیگ قهرمانان آسیا با شرایط بهتری بازی می‌کرد. تعویق دربی از این جهت که ممکن است مصدومان استقلال به دربی برسند، خوب است اما از جهتی دیگر شاگردان فکری را از شرایط مسابقه خارج می‌کند و برای استقلال مشکل‌ساز می‌شود.

 * حضور بی‌ثمر اعضای هیئت مدیره استقلال را به عقب می اندازد

به هر حال در این چند سال جابجایی مدیریتی در استقلال زیاد بوده است، در صورتی که در بخش مدیریت تصمیمات کلان باشگاه گرفته می‌شود ما شاهد تغییرات زیادی هستیم.  ما در هیئت مدیره باشگاه نیاز نداریم که آدم فنی حضور داشته باشد، دلیل انتخاب برخی افراد برای هیئت مدیره این است که بتوانند از رانت‌ها و روابط‌شان برای باشگاه استفاده کنند و اگر این افراد بتوانند کمک کنند، ایرادی ندارد. باید کسانی را برای هیئت مدیره انتخاب کنیم که اهداف باشگاه را رو به جلو ببریم، در واقع حضور بی‌ثمر اعضای هیئت مدیره استقلال را عقب خواهد انداخت.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مطلبی که داغ بی افتخاران را تازه کرد؛ استقلال سومین تیم پر افتخار آسیا از نگاه سایت گل

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار