محمد مومنی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اینکه پیشکسوتی می آید می‌آید و از کیفیت فنی تیم رقیب صحبت می‌کنند نشان دهنده فنی بودن او نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال درگفت وگو با مهر، ضمن انتقاد از پیروز قربانی در خصوص پیروزی استقلال مقابل گل گهر و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر و همچنین لزوم حمایت پیشکسوتان از کادرفنی و محمود فکری، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* مهم 3 امتیاز بود که از گل گهر گرفتیم..

شاید بعضی‌ها بگویند در این دیدار گل گهر بهتر از استقلال بازی کرد و همه آمارها به سود آن تیم بود، اما در یک بازی بسیار مهم و تعیین کننده ۳ امتیاز از هر چیزی مهم‌تر بود که آن را استقلال به دست آورد. اگر غفوری پنالتی دوم را از دست نمی‌داد و فاصله دو تیم ۳ گل می‌شد، قطعاً گل گهر آن فشار نیمه دوم را هم نمی‌توانست وارد کند.

 * حالا که به صدر جدول رسیدیم، پیشکسوتان مته به خشخاش نگذارند!

ما نباید این روزها که تیم‌مان به صدر جدول رسیده مته به خشخاش گذاشته و دلگرمی را از اعضای تیم و هواداران بگیریم. کیفیت بازی یک چیز است و امتیاز گیری چیز دیگری و همواره جدول بر اساس امتیاز گیری تنظیم می‌شود نه بر اساس کیفیت بازی.

 * بالا بردن کیفیت بازی استقلال مهم است اما امتیازگیری مهم تر..

این صحبت‌ها را انجام ندادم تا بگویم موافق این موضوع نیستم که فکری باید کیفیت بازی‌های تیمش را هم بالا بیاورد، اما معتقدم استقلال به اصل اول که امتیازگیری است رسیده و حالا به جای آنکه ما پیشکسوتان برای تیم خودمان شمشیر ببندیم، کمک کنیم تا کیفیت بازی‌های تیم هم بهتر شود.

 * رفتار پیروز قربانی نشان دهنده این نیست که او فردی فنی است

من از برخی از پیشکسوتان گله دارم که می‌آیند و از کیفیت فنی تیم رقیب صحبت می‌کنند و دل هواداران را می‌شکنند. تا به حال کدام پیشکسوت از کدام تیم آمده از استقلال تعریف و تمجید کرده که دوستان ما این کار را می‌کنند. این رفتار نشان دهنده فنی بودن افراد نیست. بلکه بالا بودن کیفیت بازی و نتیجه‌گیری تیمی که در آن کار می‌کنند می‌تواند نشان دهنده بار فنی آنها باشد.

 * از تمام پیشکسوتان استقلال خواهش می کنم از کادرفنی حمایت کنند

من خودم به عنوان یک پیشکسوت از همه هم نسل‌ها و بزرگترهای خودم در استقلال خواهش می‌کنم با یکدیگر همدل شده و از این تیم و کادر فنی‌اش دفاع و حمایت کنند. ما پیشکسوتان نباید اجازه دهیم بین خودمان اختلاف بیفتد و برای دیده شدن بیشتر حرف‌هایی بزنیم که نه به صلاح خودمان است، نه به صلاح تیمی که برای آن کار می‌کنیم و نه به صلاح استقلال.

* هواداران هرگز گفتار امروز ما را فراموش نخواهند کرد

منِ پیشکسوت استقلال اوج کار مربیگری‌ام این است که به نیمکت همین تیم برسم و هرگز مرا برای مربیگری به تیم رقیب نخواهند برد. لذا باید در گفتار امروزمان دقت کنیم که فردا برای بازگشت به خانه خودمان دچار مشکل نشویم. چرا که هواداران هرگز گفتار امروز ما را فراموش نخواهند کرد.

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته نهم لیگ برتر/ محمود فکری: تیم من فوتبال مورد علاقه ام را اجراء کرد؛ بازی مستقیم حریف ما را به عقب کشاند

هفته نهم لیگ برتر/ برد 6 امتیازی در سیرجان با طعم صدرنشینی؛ دستان رشید را باید طلا گرفت!

دیدگاه‌ها  
مجید رضایی
+1 #1 مجید رضایی 1399-10-15 10:46
درود بر شرفت آقای مومنی عزیز .
نان به نرخ روز خورهایی مثل پیروز قربانی معرفت رو یاد بگیرند . اگر به حرف قربانی باشه که بهترین مربی های دنیا رو هم قبول نداره !!! مردک متوهم ...
با این مصاحبه ها تیم که هیچی ...شلغم هم نمیدن بهت . برای مطرح شدن فکر دیگه ای کن آقای باصطلاح فنی !!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار