مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: آبی پوشان با نتیجه گیری در مصاف با آلومینیوم اراک به دنبال تثبیت جایگاه صدر جدول رده بندی باشند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده مدافع پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص شرایط استقلال در هفته های اخیر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی با گل‌گهر سیرجان دو نیمه متفاوت داشت. استقلال در نیمه اول در حفظ توپ و سرعت دادن به بازی فوق العاده کار کرد و نتیجه‌اش دو گل بود و یک گل دیگر هم باید به ثمر می‌رسید. در نیمه دوم اما، حریف بهتر بود و تعویض‌های استقلال خوب نبود. وقتی مهدی قایدی از زمین خارج شد، فشار زیادی به دروازه استقلال وارد آمد. حضور قایدی باعث می‌شود چند مدافع سر جای خودشان بایستند، اما در نیمه دوم مدافعان گل‌گهر هر زمان که می‌خواستند در محوطه جریمه استقلال بودند. نباید اجازه داد حریفان روی دروازه استقلال این همه موقعیت ایجاد کنند. میلاد زکی‌پور چند بار توپ‌های بلند ارسال کرد؛ چرا بازیکن استقلال باید اجازه دهد از کناره‌ها توپ ارسال شود؟

* یک پنالتی هم خراب شد.

اگر استقلال پنالتی دومش را گل کرده بود، کار گل‌گهر زودتر تمام می‌شد. خودم پنالتی زن بودم و می‌دانم شرایط زدن پنالتی چطور است..متأسفانه استقلال خیلی زود به دو گل زده قانع شد، در صورتی همه تیم‌های دنیا وقتی نیمه اول دو گل می‌زنند برای سومی و چهارمی تلاش می‌کنند.

* انتقادات را چطور می‌بینید؟

بهتر است بازیکنان در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی نباشند.. هواداران باهوش باشند و اجازه دهند بازیکنان کارشان را انجام دهند و نتیجه‌اش را ببینند، 

* میلیچ هم قبل از این بازی کنار گذاشته شد.

میلیچ بازیکن حرفه‌ای است و خواستار دلیل برای نیمکت‌نشینی‌اش شده است. ما در تیم حضور نداریم و فکری بهتر شرایط را می‌داند. فکر نمی‌کنم مسئله خاصی باشد که این همه بزرگ کرده‌اند. میلیچ بازیکن حرفه‌ای است و می‌تواند به استقلال کمک کند. امیدوارم زود برگردد و به تیم ملحق شود. همه باید از سرمربی حمایت کنیم و هر تصمیمی که او می‌گیرد مطمئنا به سود تیم است.

* بازی آلومینیوم را چطور پیش بینی می‌کنید؟

دست کم گرفتن تیم حریف در بازی فوتبال سَم است و می‌تواند گریبان هر تیمی را بگیرد. حالا که استقلال به صدر جدول رسیده باید از تک تک امتیازاتش مراقبت کند تا این موقعیت را از دست ندهد. حفظ صدر جدول از به دست آوردن آن بسیار دشوارتر است. ما صدر جدول را به صورت تضمینی تنها در صورت پیروزی حفظ می‌کنیم و این بدان معناست که استقلال از آلومینیوم فقط و فقط پیروزی می‌خواهد. خطیبی همیشه تیم‌های خطرناکی را در لیگ برتر دارد که می‌توانند برای تیم‌های بزرگ دردسر ساز باشند. فراموش نکنیم همین آقای خطیبی فصل گذشته با تیم ماشین سازی رفت و برگشت در تهران و تبریز استقلال را شکست داد. پس به هیچ وجه نباید این حریف را دست کم گرفت.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هروویه میلیچ: خودم را ثابت می کنم؛ مهم این است استقلال فردا برنده شود

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ پس از انتشار استوری میلیچ در اختیار باشگاه قرار گرفت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار