بیژن طاهری

مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: شرایط استقلال خیلی بهتر از اوایل فصل شده و این تیم از آمادگی خوبی برخوردار است و بی شک کفه ترازو در دربی به سمت استقلال سنگینی می کند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو سابق کادر فنی باشگاه استقلال(تاج) در گفتوگو با فارس، درباره شرایط استقلال پیش از شهرآورد 94 پایتخت، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال به شرایط ایده آل رسیده است

استقلال از بازی‌های قبل خیلی بهتر بود و همانطور که انتظار می‌رفت به شرایط خوب رسید. بعد از اینکه می‌گفتند استقلال خوب بازی نمی‌کند شمه‌هایی از بازی‌ خوب را در این تیم در مسابقه قبلی شاهد بودیم.این تیم هم برد، هم مهاجمانش گل زدند و از همه مهم‌تر شیخ دیاباته به میادین برگشت و یک اقدام خوب کادر فنی بازی دادن دیاباته که او به شرایط مسابقه عادت کند تا برای دربی آماده شود.
 * پرسپولیس روحیه خوبی برای دربی ندارد
پرسپولیس بعد از فینال آسیا ضربه روحی بدی خورد چون برای دومین بار از عنوان قهرمانی باز ماند. به خصوص وقتی که تیم کره‌ای آنقدرها هم قوی نبود که بتواند پرسپولیس را شکست بدهد. من هر سه بازی این تیم بعد از بازی فینال را تماشا کردم و کاملاً مشخص است سرخ‌پوشان با شرایط آرمانی فاصله دارند.
* دربی به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست
محرومیت آل کثیر و جدایی بشار رسن هم در این شرایط پرسپولیس تأثیرگذار است ما تجربه من می‌گوید دربی به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست و بعضی مواقع تیم‌های ضعیف‌تر برنده مسابقه شده‌اند. هر تیمی در دربی از لحاظ روحی و روانی بالاتر باشد برنده خواهد شد ضمن آنکه باید اشاره کنم هر دو تیم نقاط ضعفی دارند.
کفه ترازو به نفع استقلال سنگین‌تر است
وقتی تیمی صدرنشین جدول است و بازی آخرش را هم با برد به اتمام رسانده آن تیم می‌تواند برنده بازی باشد. استقلال این روزها خیلی خوب شده و نفرات بهتری نسبت به پرسپولیس دارد ضمن آنکه نمی‌خواهد صدر جدول را از دست بدهد و اگر بازی با پرسپولیس را هم ببرد فاصله‌اش در صدر جدول با رقبا بیشتر می‌شود. به همین دلیل می‌گویم کفه ترازو به نفع استقلال سنگین‌تر است.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این دربی را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ ریکاوری پسران آبی در تهرانسر؛ میلیچ به تمرین نرسید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار