بابک مرادی

با بررسی کمیته استیناف رای محرومیت هافبک تیم فوتبال استقلال(تاج) باطل اعلام شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بعد از پیگیری‌های فراوان مدیرعامل و بخش حقوقی باشگاه استقلال، امروز رای بابک مرادی از سوی کمیته استیناف صادر شد و شکایت باشگاه ماشین‌سازی از این بازیکن رد شد.

* در همین رابطه احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت:

این پرونده در رای اولیه به ضرر بابک مرادی صادر شده بود ولی بعد از مطالعه دقیق پرونده و ارائه ادله از سوی اینجانب و بخش حقوقی باشگاه، خوشبختانه امروز رای کمیته استیناف صادر شد و شکایت باشگاه ماشین‌سازی از این بازیکن رد شد و از این پس با صلاحدید کادرفنی، او می‌تواند برای استقلال بازی کند.

از مسئولان کمیته استیناف بابت توجهشان به ادله ما، تشکر می‌کنم و از اینکه زحمات و تلاش‌های بنده و همکارانم در باشگاه استقلال به ثمر رسید، خوشحال هستم. هواداران استقلال بدانند بنده و همکارانم در باشگاه استقلال، برای موفقیت استقلال هرچه در توان داشته باشیم را ارائه می‌دهیم و ان‌شاءالله که بتوانیم در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اینکه 10 هفته استقلال نتواند از مهره جذب شده خود بهره ببرد و کمیته وضعیت با یک رای اشتباه 3 ماه با آینده یک بازیکن به این شکل بازی کند فقط و فقط در فدراسیون سرخ مشاهده می شود و متاسفانه این نابرابری ها و این تبعیض ها همچنان ادامه دار خواهد بود.

اینکه مدیران استقلال حالا استایل قهرمانانه به خود گرفته اند واقعا نوبر است مشخص نیست چرا باید حالا ادله خود را ارائه کنند و همان روز پشت بابک مرادی قرار نگرفتند تا اینگونه حث استقلال پایمال شود!  

 

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

حکم حاشیه ساز ارگان فدراسیون علیه استقلال/ بابک مرادی چهار ماه محروم شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار