هروویه میلیچ

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از حواشی به وجود آمده و منع از حضور در ترکیب اصلی در اقدامی عجیب ایران را ترک کرد.

                    

به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع تیم فوتبال استقلال(تاج) که از سوی محمود فکری از حضور در ترکیب اصلی تیم منع شده است بامداد امروز ایران را ترک کرد.

هرویه میلیچ که شب گذشته بعد از دربی 93  اولین نفر از رختکن استقلال خارج شد به دلیل عدم دریافت مطالباتش بامداد امروز ایران را ترک کرد.

این بازیکن که مدتی بود به مسئولان استقلال پیغام داده مطالباتش را می‌خواهد بامداد امروز تهران را به همراه خانواده خود ترک کرد.

این در شرایطی است که مشخص نیست وی چرا بدون اجازه چنین تصمیمی را گرفته و باید دید واکنش مسئولان استقلال به این موضوع چیست.

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال با این شرایط به احتمال فراوان قراردادش را فسخ خواهد کرد.

به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال که شب گذشته (دوشنبه) پس از تساوی 2-2 این تیم مقابل پرسپولیس در دربی تهران در اعتراض به شرایطش در استقلال اقدام به ترک ایران کرد، به خبرنگار تسنیم گفت:

اکنون زمان مناسبی برای مصاحبه کردن نیست، اما باید بگویم که با قلبی آکنده از درد و ناراحتی زیاد به خانه (کرواسی) بازمی‌گردم. همیشه به وظیفه‌ام عمل کرده‌ و به تیم استقلال و پیراهن این تیم، متعهد بوده‌ام.

هافبک کروات آبی‌پوشان تهرانی درباره شایعاتی که در خصوص وی مطرح شده از جمله شایعه دوپینگش اظهار داشت: مردم هر کاری که دوست دارند، می‌توانند انجام دهند و رسانه‌ها هم می‌توانند چیزهای خوب و بدی بنویسند، اما من هیچگاه کار اشتباهی انجام نداده‌ و همیشه به خاطر باشگاه استقلال جنگیده‌ام.

وی با گفتن جمله «فقط استقلال» ترجیح داد بیشتر در خصوص شرایط کنونی‌اش صحبت نکند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ قایدی پیروزی را در پایین جدول نگه داشت؛ تساوی در دربی و فاجعه ای به نام رضا کرمانشاهی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار