حاجیلو

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مشخص نیست عارف غلامی چه غذایی خورده بود که اینقدر بد بازی کرد و دلیل اصلی تساوی استقلال در دربی اشتباهات بد این بازیکن بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت وگو با مهر، درخصوص شرایط استقلال با هدایت محمود فکری و تساوی این تیم در شهرآورد 93، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

      

* انتظار از تیم استقلال بیشتر از این است

انتظار از استقلال بیشتر بود. نمی دانم در نیمه اول چه اتفاقی افتاد که تیم کاملاً به هم ریخت. در نیمه دوم هم همین اتفاق رخ داد و این اتفاقات خصوصاً در نیمه اول ربطی به فکری نداشت. شاید هر ۱۰ هزار سال یک بار چنین اتفاقی می‌افتاد که یک تیمی که گل اول را زده و باید با آرامش بیشتری کار کند نظمش به هم می‌ریزد و تیمی که گل خورده شرایط بهتری پیدا می‌کند.بعد از گل زودهنگامی که استقلال زد به جای اینکه پرسپولیس از خوردن گل شوکه شود این استقلال بود که شوکه شد و نتوانست بازی خوبی از خود ارائه دهد.رسپولیس بر بازی مسلط شد و توانست دو گل وارد دروازه استقلال کند. زیرا آبی پوشان نظم خاصی نداشتند اما در دقایق پایانی توانستند تلاش زیادی برای جبران گل خورده کنند و در ثانیه‌های پایانی مهدی قائدی که در طول ۹۰ دقیقه عملاً بیکار بود توانست گل مساوی را وارد دروازه پرسپولیس کند.

* معلوم نیست غلامی چه غذایی خورده بود که اینقدر بد بازی کرد!

بدون تعارف بگویم من بازی غلامی را خیلی دوست دارم. او سبک فوتبالی اش بسیار خوب است اما نمی دانم چه غذایی خورده بوده و یا چه اتفاقی برایش افتاده بود که اینقدر بد بازی کرد. عارف غلامی یکی از دفاع‌های محبوب من است اما نمی دانم چرا اینقدر اشتباه فردی داشت. نه تنها او بلکه مدافعان دیگر استقلال هم همین اشتباهات داشتند. مرادمند که یک بازیکن جنجگوست او هم کمتر از دیگر مدافعان اشتباه نداشت.

* در نیمه دوم دلم برای فکری سوخت

در نیمه دوم دلم برای فکری سوخت. فشار زیادی بر روی او بود اما خوشحالم که توانست در ثانیه‌های پایانی به گل تساوی دست پیدا کند. به اعتقاد من باید یک روز قبل از دربی چند فیلم از بازی‌های گذشته استقلال و پرسپولیس به بازیکنان نشان داده می‌شد. چه آنهایی که استقلال برده و چه آنهایی که باخته بود تا بازیکنان بدانند چطور باید جنگنده برابر حریف به میدان بروند.

* داریوش شجاعیان دیر به میدان آمد

داریوش دیر به میدان آمد. او می‌توانست زودتر وارد زمین شود. ارسلان مطهری، هم گل زد و هم جنگید و فکر می‌کنم آنقدر خسته شده بود که باید زودتر تعویض می‌شد اما در مجموع هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و علاقه مندان به فوتبال یک بازی پرهیجان را تماشا کردند.

* فکری از تجربه بالایی برخوردار است

فکری از تجربه بالایی برخوردار است. او تا روز بازی با تراکتور تفکر بازیکنانش را از دربی پاک خواهد کرد و اعتقاد دارم آبی پوشان می‌توانند باارائه یک بازی منطقی برابر تیم خوب تراکتور به نتیجه لازم دست پیدا کنند. تراکتور تیم پرمهره ای است و همیشه برابر استقلال و پرسپولیس نمایش خوبی از خود نشان داده ولی استقلال هم شرایط خوبی دارد و اعتقاد دارم یک بازی خوب و تماشایی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم این استقلال باشد که برنده این بازی شود.

* فکری باید در کنار زمین آرامش خود را حفظ کند

فکری باید در کنار زمین آرامش خود را حفظ کند. من مدت زیادی کنار وینفرد شفر بودم و یکی از دلایلی که او نتوانست نتیجه بگیرد هیجانات بیش از اندازه او بود. فکری باید به بازیکنانش روح جنگندگی را القا کند اما نه با عصبانیت و درگیری و جر و بحث با دارو زیرا بازیکنان به چهره او نگاه می‌کنند و اگر سرمربی تیمشان آرامش داشته باشد آنها هم آرامش خواهند داشت.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

داوران هفته یازدهم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار تراکتور و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار