محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال (تاج) در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور تبریز گفت: ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و توانستیم با قابلیت بالای بازیکنانمان به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور تبریز از هفته یازدهم لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * استقلال در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی در هر دو نیمه انجام شد. شاید باد باعث شد کمی کیفیت بازی کم شود ولی در مجموع بازی قشنگی شد و خدا را شکر بازیکنان ما از فرصت‌ها استفاده کردند. بازیکنان ما در نیمه دوم هم برنامه های ما را اجرا کردند و با زدن 2 گل فاصله خوبی را به وجود آوردیم. امیدوارم این روند را حفظ کنیم و هم بتوانیم در صدر بمانیم و بازی های بعد را هم با امتیاز کامل به دست بیاوریم.

 * پیروزی ما بخاطر قابلیت بالای بازیکنانمان بود

ما برنامه داشتیم که از جلو حریف را پرس کنیم و می‌دانستیم با مهاجمانمان می‌توانیم از این قابلیت استفاده کنیم. نمی شود گفت روی ناتوانی حریف این نتیجه رقم خورده است. این گل‌ها روی برنامه های ما بود و بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و 3 امتیاز خیلی خوب را به دست آوردیم.

 * دوست و دشمن های ما به فکر ضربه زدن به استقلال هستند 

هواداران باهوش باشند که خیلی ها از درون و بیرون می‌خواهند به تیم ضربه بزنند. ما دوست و دشمن زیاد داریم  که آنها با تمام وجود تلاش می‌کنند که به تیم ضربه بزنند و کادر فنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه را تضعیف کنند. امسال این تیم می تواند شرایط خوبی داشته باشد و به موفقیت برسد ولی هواداران باید باهوش باشند که آتو دست کسی ندهیم. ما همیشه با کسانی که درون تیم بودند یا بیرون تیم حضور داشتند این مشکلات را داشته ایم. از هواداران می‌خواهم اجازه ندهیم این آقایان به تیم استقلال ضربه بزنند.

 

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته یازدهم لیگ برتر/ محمود فکری: شیخ بازیکن بزرگی است و به او اعتقاد دارم؛ هیچ اختلافی بین بنده و هیات مدیره نیست

داوران هفته یازدهم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار تراکتور و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار