نیکبخت واحدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وقتی خودم در تیم پرسپولیس(پیروزی) حضور داشتم بخاطر رفع محرومیتم دربی را یک هفته عقب انداختند تا محرومیت من بگذرد!  

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا واحدی نیکبخت پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص شرایط استقلال و صحبت های مهدی هاشمی نسب در مورد خاص بودن یک تیم برای مسئولین دولتی و ورزشی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* امیدوارم یک شخص فوتبالی بیاید و شرایط فدراسیون را درست کند

در مورد افراد نامزد شده در انتخابات فدراسیون فوتبال نظری ندارم و فقط امیدوارم یک شخص فوتبالی و از جنس فوتبال در نهایت بر مسند ریاست بنشیند و فوتبال ما را از این وضعیت نجات بدهد و باعث پیشرفت فوتبال ایران شود. خدا را شکر یکی مثل علی کریمی هم تصمیم گرفت روی کار بیاید و با استفاده از قانون جدید ثبت نام کرد و تیم کاملاً فوتبالی دور خودش جمع کرده و مهدی مهدوی‌کیا و سعید دقیقی هم مثل خودش از جنس فوتبال هستند. عملکرد فدراسیون قبلی به هیچ وجه خوب نبود و وضع فدراسیون و بدهی‌های کمر شکن و وضعیت تیم ملی که بعد از کی‌روش همه دیدند به چه روزی افتاده کاملاً مشخص است و نتایج انتخابی جام جهانی هم اصلاً در شأن فوتبال ایران نبود و متاسفانه فوتبال ما با مدیریت اشتباه به این روزی افتاده که می‌بینید و امیدوارم یک شخص فوتبالی بیاید و شرایط را درست کند.

* استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده است

خدا را شکر که تیم استقلال نتایج خوبی می‌گیرد و الان هم صدرنشین است و فکر می‌کنم این تیم می‌تواند با ادامه همین روند موفق باشد و در پایان فصل هم به قهرمانی برسد. نتیجه خوبی هم مقابل تراکتور گرفتند و فکر می‌کنم استقلال به آن بلوغ تاکتیکی که لازم داشت رسیده است و رفته رفته از این هم می‌تواند بهتر شود.

* فکری به خوبی میلیچ را مدیریت می کند

من در جریان این مسائل نیستم ولی خب هر در فوتبال ایران هرچقدر بهتر نتیجه بگیری بیشتر اطرافت حاشیه ایجاد می‌شود. امیدوارم این مسائل مدیریت شود و افرادی که درون تیم هستند اجازه ندهند استقلال از این مسائل آسیب ببیند.

* حرفهای مهدی هاشمی نسب کاملا درست است

در مورد اعتراض اکثر تیم ها به حمایت ها از تیم پیروزی حتماً یک چیزی هست که همه دارند به آن اعتراض می‌کنند و همه در موردش حرف می‌زنند ولی یک عده انگار گوششان بدهکار نیست و خودشان را به نشیندن می‌زنند و قصد ندارند در این وضعیت تغییری ایجاد کنند. مهدی هاشمی نسب این هفته خیلی از حقایق را گفت ولی متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و به جای پرداختن به مسائل، به شخصی که حرف زده حمله می‌کنند.

* بخاطر رسیدن من به دربی بازی را عقب انداختند

یک بار خودم دو کارته شده بودم و محروم بودم و به خاطر اینکه به دربی برسم آن را عقب انداختند و به زمان دیگری موکول کردند. به هر حال بازهم می‌گویم یک مسائلی هست که همه در موردش صحبت می‌کنند و باید به آن رسیدگی شود.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

آرش برهانی: هواداران واقعی الان از بازی خوب تیم‌شان لذت می‌برند؛ قهرمانی در نیم فصل مهم نیست

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار