پیمان صاحب جمعی

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: بازی خوبی از دو تیم استقلال و تراکتور مشاهده کردیم و هر دو تیم برای پیروزی در این بازی به میدان آمدند.

     

 به گزارش استقلال نیوز، آبی پوشان تهران موفق شدند در دیداری حساس میزبان خود تراکتور تبریز را در هفته یازدهم لیگ برتر با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند که این بهترین نتیجه این تیم از ابتدای فصل تاکنون بود.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتوگو با مهر، در خصوص این دیدار،صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

* با حضور داریوش شجاعیان فقدان یک بازیساز کمتر احساس شد

بازی خوبی از دو تیم مشاهده کردیم و هر دو تیم برای پیروزی در این بازی به میدان آمدند. استقلال به دلیل حواشی که در روزهای اخیر برای کادر فنی آن ایجاد کرده بودند نیاز به این پیروزی داشت و شاید کمتر کسی تصور می‌کرد آنها با این نتیجه در تبریز به پیروزی برسند.

خط میانی استقلال در این بازی نسبت به دیدارهای قبلی عملکرد بهتری داشت و حضور داریوش شجاعیان باعث شد تا کمتر فقدان یک بازیساز احساس شود. شجاعیان نشان داد در بازی‌های پیش رو هم بیشتر می‌توان روی او به عنوان بازی‌ساز حساب کرد.

ترکیب این خط حمله نباید تغییر کند

خط حمله استقلال فراتر از انتظار نبود، چون از آنها همین روند انتظار می‌رود. این اتفاق خوبی است که استقلال در تبریز ۳ گل می‌زند و هر ۳ گل را مهاجمان می‌سازند و می‌زنند. فکری نباید از این به بعد به ترکیب این خط حمله دست بزند. حضور ارسلان و شیخ در نوک و کمی عقب تر مهدی قایدی، بهترین ترکیب برای خط حمله آبی پوشان است.

عدم هماهنگی در قلب دفاعی همچنان پابرجاست

البته مشکلات در خط دفاعی این تیم همچنان پابرجاست و عدم هماهنگی در قلب دفاعی آنها به چشم می‌خورد. این ناهماهنگی به خصوص بعد از تعویض مرادمند بیشتر به چشم آمد و به نظر می‌رسد فکری باید حتماً برای ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر به صورت ضرب الاجل تلاش کند.

رشید مظاهری یک نقطه قوت برای آبی پوشان است

و همچنان رشید مظاهری یک نقطه قوت برای آبی پوشان است؛ تأیید ادعای من سوپر واکنشی بود که او مقابل ضربه ناگهانی عباس زاده نشان داد تا گل دوم تراکتور به ثمر نرسد. اگر آن سوپر واکنش نبود و تراکتوری‌ها گل دوم را زده بودند، حتماً فشار و انگیزه آنها بیشتر می‌شد و چه بسا این بازی سرنوشت دیگری پیدا می‌کرد.

 اخبار استقلال تهران

 


 مطالب مرتبط:

هفته یازدهم لیگ برتر/ طوفان آبی تبریز را به آتش کشید؛ استقلال با شیخ دست نیافتنی است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار