محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال (تاج) پس از دیدار با سایپا گفت: امروز روز بدشانسی ما بود و هرچه تلاش کردیم نتوانستیم به گل برسیم اما حریفمان با یک موقعیت به گل رسید.  

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از دیدار با سایپا از هفته دوازدهم لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* شاید حریف را دست کم گرفتیم

قبل از شروع صحبت‌هایم به تیم سایپا برای برد این بازی تبریک می‌گویم و به بازیکنانم هم برای تلاش شان خسته نباشید می‌گویم. بازی ای نبود که بازنده باشیم اما تمرکز لازم را نداشتیم و شاید حریف را دست کم گرفتیم. موقعیت‌هایی را در نیمه اول و دوم ایجاد کردیم اما از آنها به دلایل مختلف خوب استفاده نکردیم.

* هرچه فشار آوردیم نتوانستیم به گل برسیم

می توانستیم با برد بیرون بیاییم و به ویژه در نیمه دوم موقیعی های زیادی ایجاد کردیم . تنها موقعیت حریف تبدیل به گل شد. هرچه فشار آوردیم نتوانستیم به گل برسیم. می توانستیم با سه امتیاز این دیدار شرایط خود در جدول را بهتر کنیم اما باید خود را برای دیدار با نفت مسجد سلیمان جمع و جور کنیم و با تمرکز و انرژی بیشتر سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

* مشکلات و ایرادهای فنی را باید برطرف کنیم

نباید بگوییم چه نقطه ضعفی داریم اما درباره ایرادهای فنی و مشکلات دیگر در تیم موارد زیادی است. همه این مسائل را باید برطرف کنیم تا بازی به بازی بهتر عمل کرده و زیباتر بازی کنیم. مقابل سایپا در نیمه دوم و اواخر مسابقه موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما برخی بازی‌ها گره می‌خورد.

* در این مسابقه به ضعف فنی نباختیم

مقابل سایپا روی بد فوتبال را دیدیم و در شرایطی که مساوی هم حق مان نبود و باید با برد از زمین بیرون می آمدیم یک گل خوردیم و امتیاز از دست دادیم(در این لحظه موبایل سرمربی استقلال به صدا درآمد که وی اعلام کرد دوستان مثل اینکه خیلی عجله دارند که مدام زنگ می‌زنند) ضعف وجود دارد اما در این مسابقه به ضعف فنی نباختیم. این هم جزو دیدارهایی بود که گره خورد.

* از صدرنشینی استقلال خیلی ها ناراحت هستند

واقعا از اینکه استقلال صدرنشین شده خیلی‌ها ناراحت هستند  و کاملا مشخص است. اتفاق هایی که در فوتبال ما می افتد نشان می‌دهد دوست ندارند استقلال صدرنشین باشد و با آرامش بیشتری پیگیر این قضیه باشد. دوستان تمام تلاش خود را انجام  می‌دهند تا تیم ما را پایین بکشند اما تلاش می‌کنیم در فضایی که علیه ما است با نتیجه گرفتن جواب بدهیم. دیگر باید دید خدا چه می خواهد.

 اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته دوازدهم لیگ برتر/ محمود فکری: فاصله کم بازی ها دردسر ساز می شود؛ یک حسرت 22 ساله دارم!

داوران هفته دوازدهم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور جوان تهرانی قاضی دیدار استقلال و سایپا!

دیدگاه‌ها  
dadashi
+1 #1 dadashi 1399-11-04 21:23
سلام ، این سرمربی تا زمانی که به جای کار خودش در حال بهانه جویی هست همیشه خمین آش و همین کاسه هست، جای کارای تاکتیکی همش بگین تیم خاص تیم خاث، تیم رو میبرین توی حاشیه، متاسفم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار