ناصر فریاد شیران

مدیر آکادمی باشگاه استقلال (تاج) گفت: با کمک چند خیر استقلالی رنگ و بوی استقلال و رنگ آبی به ورزشگاه امام رضا دادیم.

 

 به گزارش استقلال نیوز، ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص تجهیز ورزشگاه امام رضا، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* تجهیز ورزشگاه امام رضا؟

روزی که من سمت مدیریت آکادمی را برعهده گرفتم، متاسفانه هیچ اثری از لوگو و رنگ آبی در این ورزشگاه نبود. با کمک چند خیر استقلالی، تلاش کردیم تا رنگ و بوی استقلال را به آنجا بدهیم. متاسفانه ورزشگاهی که گنجایش ۱۰ هزار تماشاگر را دارد، هیچ نشانی از استفلال نداشت ولی با تلاش‌های صورت گرفته، الان شرایط ورزشگاه خیلی بهتر شده و به نوعی رنگ آبی به خود گرفته است.

ما در حال تجهیز خوابگاه بازیکنان شهرستانی هستیم و می‌خواهیم در ادامه یک هتل دو یا سه ستاره در آن مکان ایجاد کنیم تا تیم بزرگسالان هم برای اردوهایش در آنجا حاضر شود. در حال حاضر اقدامات اساسی جهت وضعیت سرمایشی و گرمایشی ورزشگاه امام رضا را انجام داده‌ایم و امکانات رفاهی را در این مکان تهیه کرده‌ایم. متاسفانه ورزشگاه امام رضا حتی یک ویدیو کنفرانس هم نداشت و این درحالی بود که برای آنالیز و پیشرفت، وجود این وسایل لازم بود و ما این موارد را هم تهیه کردیم.

می‌خواهم فراخوانی بدهم تا با کمک علاقمندان به استقلال، تندیس بزرگان فقید استقلال هم در ورزشگاه زده شود تا بازیکنان جوان استقلال بدانند در کجا هستند. ما می‌خواهیم بازیکنانی مثل قایدی را کشف و معرفی کنیم. بازیکنان آکادمی امانت دست ما هستند و ما در درس و ورزش باید آن‌ها را ارتقا دهیم و به دنبال استخدام یک معلم زبان در حوزه ورزش هم هستم.

ورزشگاه امام رضا

* صحبت پایانی؟

از آقای مددی، هیات مدیره و هیات امنا بابت تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم. ما در اینجا جاده سلامتی هم داریم که کمتر از جاده سلامتی مجموعه انقلاب نیست و به دنبال تعمیر آسفالت و تهیه ۵۰ دوچرخه هستم تا بعد از کرونا بتوانیم بهره برداری لازم و درآمدزایی داشته باشیم. ضمن اینکه اخیرا کتابخانه و نمازخانه مجموعه ورزشی امام رضا را هم ساختیم و آن‌ها را تجهز کردیم.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

تبدیل آکادمی به شهر شام/ مراغچیان نیامده رفتنی شد؛ فریاد شیران مدیر آکادمی استقلال شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار