بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: سال گذشته هم استقلال در گروه مرگ قرار گرفت و همان زمان گفتم حضور در این گروه هم حسن دارد و هم عیب.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتوگو با فارس، در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور استقلال در گروه مرگ این مسابقات،صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

         

* قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا؟

سال گذشته هم استقلال در گروه مرگ قرار گرفت و همان زمان گفتم حضور در این گروه هم حسن دارد و هم عیب. حسن حضور در این گروه این است که تیم‌ها بسیار قوی هستند و یکدیگر را کنار می‌زنند و نکته بد ماجرا همینجاست که کار برای صعود سخت است اما مسئله‌ای که باید به آن توجه کرد این است که سطح فنی این گروه باید بیش از گروه‌های دیگر مسابقات باشد.

* آیا استقلال نیاز به تقویت دارد یا خیر؟

اینکه استقلال باید تقویت شود را کادر فنی پاسخ می‌دهد ولی به نظر من این تیم نیاز به یک وینگر سرعتی پا به توپ دارد. بقیه بازیکنان و هافبک‌های وسط هم باید در بازی‌سازی دقت کنند تا دقت آنها باعث نشود از بیرون مرتب بگویند استقلال نیاز به بازی‌ساز دارد به خصوص مهدی مهدی‌پور باید دقت بیشتری داشته باشد و تقویت شود تا خلائی در آن منطقه احساس نشود.

* شکست استقلال و پیروزی در هفته گذشته در لیگ برتر؟

مگر رئال و بارسلونا نباختند؟ فوتبال قشنگی‌اش به همین است که چیزی از پیش مشخص نمی‌شود. استقلال مقابل سایپا می‌توانست برنده باشد اما انصافاً دروازه‌بان سایپا خیلی خوب کار کرد و بهترین بازیکن تیمش بود. آنها خوب جمع می‌شدند و نباید از این موضوع قافل شویم که استقلال در باد پیروزی مقابل تراکتور خوابیده بود. قبل از بازی هم گفتم که نباید فکر کنیم سایپا راحت شکست می‌خورد چون این تیم بیشترین تساوی را دارد و سخت گل دریافت می‌کند و دقیقاً همین اتفاق هم رخ داد.

پرسپولیس (پیروزی) هم درست از جایی گل دریافت کرد که دو بازیکن اصلی اش را نداشت. اگر حسینی و کنعانی‌زادگان در خط دفاع این تیم حضور داشتند این تیم آن دو گل را دریافت نمی‌کرد.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021/ استقلال بازهم در گروه مرگ؛ جام ندیده ها در گروه سوژه خنده!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار