najafnejad

رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال اصلا بازی خوبی انجام نداد و از این بازی اصلا رضایت ندارم، ضمنا" نباید دیروز اخلاق را هم می باختیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، مقداد نجف نژاد در گفت و گو با کاپ، درباره بازی دیروز استقلال اظهار داشت: اصلا بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم. به عنوان رییس هیأت مدیره باشگلاه استقلال اصلا از این بازی رضایت نداشتم. به نوعی می توان گفت که ما یک فرصت طلایی را به راحتی از دست دادیم.

وی درباره اعتراض هایی که به امیر قلعه نویی صورت گرفت بیان داشت: این رفتارها صحیحی نبود و من به عنوان رییس هیأت مدیره از امیر قلعه نویی معذرت خواهی می کنم. هرکس که می خواهد باشد ما حق بی احترامی به پیشکسوتان فوتبال به ویژه باشگاه استقلال را نداریم و نباید دیروز اخلاق را می باختیم. قلعه نویی که دیروز نباید نمی باخت تا مورد بی احترامی قرار نگیرد.

وی در ارتباط با رفتار رحمتی نسبت به قلعه نویی گفت: ما این موضوع را بررسی می کنیم. فعلا نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم.

رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال در این باره که ایا تغییراتی در کادر فنی تیم استقلال صورت خواهد گرفت یا نه گفت: باید درد دو بازی اینده تغییرات داشته باشیم و به دور از احساس و در کمال منطق تصمیم گیری کنیم و سکان هدایت استقلال را در دو بازی آینده به دست فرد دیگری بسپاریم. با احترامی که برای آقای مظلومی قایل هستم ایشان زحمت خود را کشیده و قصد داریم در دو بازی آینده در کادر فنی تغییرات داشته باشیم. این پیشنهاد بنده به هیأت مدیره است.

نجف نژاد درباره غیبت های مکرر مجیدی در تمرینات استقلال به عنوان جانشین سرپرست استقلال بیان داشت: بنده در جریان این غیبت ها نیستم و این مورد را در جلسه فردای هیأت مدیره بررسی خواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار