سرمربی تیم فوتبال استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال (تاج) پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: انتقادهای که از من و کادرفنی من می شود نشان می دهد که ما راه درست را در پیش گرفته ایم!  

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان از هفته سیزدهم لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

 * ما به آینده امیدواریم

قبل از شروع صحبت‌هایم به هر دو تیم خسته نباشید یم‌گویم. بازی خوبی به خصوص از طرف استقلال انجام شد. بازی بسیار روان و با سرعت خوبی در هر دو نیمه انجام دادیم و روی یک اشتباه حریف به گل رسید و کار ما سخت شد. بازیکنان ما روحیه خود را خوب حفظ کردند و بعد از گل و در نیمه دوم فوتبال خوبی ارائه کردند. خلق موقعیت ما را خیلی امیدوار کرد  و همینکه نفت خیلی از تیم‌ها را در اینجا برده و از آنها امتیاز گرفته نشان می دهد آنها تیم خوبی هستند. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی اینقدر به نفت فشار وارد کرده باشد.تیر دروازه ناجی دروزاه نفت شد ولی زیبایی های فوتبال همین است و امیدوارم بازیکنان ما به این روند ادامه بدهند و نا امید نشوند و ان شاالله این شرایط ادامه داشته باشد تا هم نتایج خوبی بگیریم و هم بازی های خوبی انجام بدهیم.

 * انتقاد از کادر فنی باعث خوشحالی ما می شود!

 از نظر کادر بهترین کادر ایران را داریم. متأسفانه هر کاری کنیم یکسری از دوستان ایراد می‌گیرند. اگر تیم صدر جدول باشد و با دیگر تیم‌ها اختلاف داشته باشیم هم ایراد می‌گیرند. خوشحالم ایراد می‌گیرند، چون نشان می‌دهد خوب کار می‌کنیم. سنگ‌هایی که به طرف ما زده می‌شود، نشان می‌دهد رو به جلو کار می‌کنند. از اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم چون با تمام وجود کار می‌کنند و تشکر ویژه‌ می‌کنم.

* هواداران بازیچه دست منتقدین نشوند

متاسفانه یکرس از استقلالی‌ها بازیچه دست بدخواهان این تیم می‌شوند و این مسائل را به ما انتقال می‌دهند. در تیم های دیگر انواع و اقسام اتفاقات رخ می‌دهد ولی نه خبری از آن بیرون می‌آید و نه انتقادی از آنها می‌شود. تیمی که فوتبال بازی می‌کند، خلق موقعیت می‌کند مرتب از آن انتقاد می‌شود. بارها گفته ام هواداران بازیچه دست بدخواهان نشوند تا سوء استفاده از آنها نشود. ما هم همه تلاشمان را می‌کنیم یکی از امیدهای قهرمانی باشیم.

 * رفتار بعضی از خبرنگارها مشکوک و برنامه ریزی شده است 

اگر به ترکیب ایراد می‌گیرند باید درست این موضوع را منتقل کنند. ما هفته گذشته اصلا تغییری در ترکیب تیممان نداشتیم. نمی‌دانم سوالات شما کارشناسی است یا هر کسی در خیابان حرف می‌زند آن را در کنفرانس می‌پرسید. این هفته ما در ترکیب تیم تغییر داشتیم ولی خواهشا سوال کارشناسی بپرسید. این کار خودتان را زیر سوال می برد. مثلا بازی را که می‌بریم هیچ سوالی از ما نمی‌شود یا می‌خواهیم صحبت کنیم سوال نمی‌پرسید پس معلوم است همه چیز برنامه ریزی شده است.

 * مشکلات استقلال را حتی نفت مسجد سلیمان ندارد
شما روی گوشی تلفنتان آرم استقلال دارید(خطاب به خبرنگار) پس لطفا بازیچه یک عده نشوید.هر چیزی که دیگران می‌گیوند به کادر فنی منتقل نکنید. قدر کادر فنی تیمتان را بدانید چون آنها زحمت می‌شکند. شما نمی‌دانید ما چه مشکلاتی داریم. مشکلاتی که در تیم داریم را شما حتی از یک درصدش هم خبر ندارید.شما تصور می‌کنید چون استقلال را در تلویزیون می‌بیند حتما باید برنده از زمین بیرون بیاید در حالی که تیم های بزرگ دنیا هم همیشه برنده از زمیین بیرون نمی‌روند. مشکلات تیم ما را تیم های دیگر حتی نفت مسجد سلیمان هم ندارد ولی همه با هم صبوری و تلاش می‌کنیم که تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

 مطالب مرتبط:

هفته سیزدهم لیگ برتر/ محمود فکری: امیدوارم مسائل غیر اخلاقی در بازی فردا به وجود نیاید!

داوران هفته سیزدهم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار