بازیکنان استقلال

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از برتری مقابل نساجی گفتند: واقعا امکانات ما در حد نام استقلال و لیگ برتر نیست و تیم ما حتی از پس وعده غذایی بازیکنان بر نمی آید.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل نساجی از هفته چهاردهم لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کردند که در ادامه می خوانید:

 

* داریوش شجاعیان

ابتدا درگذشت میناوند و انصاریان را تسلیت‌ می‌گویم. نمی‌دانم چرا می‌گویید که ما به سختی پیروز شدیم. همه دیدند که ما خیلی خوب بازی کردیم و چند فرصت گلزنی هم داشتیم و استفاده نکردیم. تیم ما خیلی خوب شکل گرفته و نیاز به حمایت هواداران داریم و امیدوارم همین‌طور حمایت کنند تا قهرمان شویم.

مطمئن باشید این تیم با حمایت هواداران، جنگندی بازیکنان و کمک کادرفنی و مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره امیدوار هستم که این تیم قهرمان شود چون لایق قهرمانی هستیم.

من در جریان این موضوع نیستم و باشگاه و فکری بیشتر می‌توانند در خصوص این موضوع صحبت کنند.

من یکسری چیزهایی را می‌گویم که خیلی‌ها اطلاع ندارند. ما زمین تمرین بدی داریم، شاید قشنگ نباشد که بگویم ولی باشگاه استقلال در هتل برای وعده غذایی‌ اعضای تیم هم مشکل دارد. ما در گذشته هر بار که هتل می‌رفتیم دو نوع غذا داشتیم، مگر می‌شود الان یک نوع غذا داشته باشد. من نمی‌دانم دلیل این اتفاقات چیست. ما از ابتدای فصل پشت هم هستیم ولی حس می‌کنیم تنها هستیم و کسی را نداریم. ما با اینکه صدرجدول هستیم ولی روی تیم ما هجمه زیاد است. هواداران ما خیلی فهیم هستند ولی یکسری‌ها تلاش می‌کنند که آنها هم گمراه شوند. یکسری‌ از صفحات مجازی هستند که بازیکنان را تخریب می‌کنند. کسانی که اعتراض می‌کنند بیایند من مستقیم به آنها مشکلات‌مان را برای آنها می‌گویم.

من یک سوال دارم، آیا استقلال نباید یک باشگاه بدنسازی داشته باشد؟ ما هفته پیش یک جلسه بعد از 2 ماه بدنسازی کردیم. 4 تا دستگاه بدنسازی در مجموعه تهرانسر گذاشتند و هر روز تمرین می‌کنیم. نمی‌دانم مقصر کیست. ولی فقط می‌خواهم یک مقدار کمک‌مان کنند، ما خیلی تنها هستیم.


* محمد دانشگر

بازی یکطرفه بود و نساجی 11 نفره دفاع می‌کرد. ما خیلی پاسکاری و حوصله کردیم و نمی‌خواستیم بی‌محابا کاری انجام دهیم که خدای نا کرده روی ضدحمله گل بخوریم.

با احتیاط بازی کردیم و می‌دانستیم گل می‌زنیم. ما در نهایت پیروز شدیم و سه امتیاز هم تقدیم به هواداران استقلال، اما باید بگویم که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کردیم.

قشنگ پادگان شده است! هر تیمی که به هتل می‌رود، سه چهار مدل غذا وجود دارد، اما به ما می‌گویند بچه‌ها زیاد غذا می‌خورند و یک مدل غذا به آنها بدهید. سه ماه است بالای سر این تیم نیامده‌اند ببیند مشکل ما چیست و بچه‌ها چه کار می‌کنند. ما در زمین مجموعه انقلاب تمرین می‌کنیم، اما دیروز آنقدر سرامیک و شیشه در زمین بود که کسی جرأت نمی‌کرد تکل بزند، چون سنگ و شیشه به پای او می‌رفت.

ما رها شده‌ایم و کسی بالای سر تیم نیست. فقط کادر فنی و بازیکنان هستند و نه چیزی دیگری. هیچ چیزی نیست، به ما پولی نمی‌دهند و هیچ چیزی هم نمی‌گوییم و فقط ما می‌آییم و می‌رویم. فشار هواداران هم روی ماست و ما فقط برای آینده خودمان و نتیجه گرفتن تیم و هواداران چیزی نمی‌گوییم.

من خودم 12 درصد پول گرفته‌ام. از سال قبل هم حدود 15 درصد طلب داریم و پول‌مان را نگرفتیم. چیزی هم در این باره نمی‌گویند، هیئت مدیره هفته‌ای یک جلسه دارد و چیزی در این باره هم نمی‌گویند و نمی‌دانیم چه کار می‌کنند. ما فقط برای خودمان، خانواده و هواداران‌مان بازی می‌کنیم که بتوانیم نتیجه بگیریم. راهی هم نداریم و باید این راه را برویم، اما بالاخره تا یک جایی می‌شود و از یک جای دیگر به تیم ضربه می‌خورد.


 

* فرشید اسماعیلی

نمی‌خواهم درباره بازی صحبت کنم و می‌خواهم درباره این مدت بگویم. خدا را شکر بردیم و این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم. ما انگار یتیم هستیم و کسی را نداریم. سه ماه است کسی به ما سر نمی‌زند. چمن مجموعه انقلاب سه ماه استراحت کرده است. وقتی برای اولین بار وارد آن شدیم، فقط شیشه جمع کردیم. هواداران فقط 90 دقیقه بازی را می‌بینند.

در مسجدسلیمان غذاها را «پُرسی» می‌کردند و می‌گفتند اینقدر غذا بخورید.زمین چمن نداریم و یک روز این ور هستیم و یک روز آن ور. اگر نمی‌خواهید تیم نتیجه بگیرد و فکری سرمربی استقلال باشد، رُک بگویید. او اینقدر مرد است که استعفا کند. امکانات استقلال در حد تیم انتهای جدولی است و متأسفانه مردم فقط چمن را می‌بینند.

 


 

* مهدی قائدی

من به خاطر آن ضربه پنالتی عذرخواهی می‌کنم خودم خیلی ناراحت شدم و این فوتبال است، پیش می‌آید و امیدوارم هواداران من را ببخشند.

برای اولین‌بار می‌خواهم در خصوص خودم مصاحبه کنم. نزدیک 5-6 ماه است باشگاه به من قول داده است و گفته‌اند قراردادم را درست می‌کنند. تا همین الان، امروز و فردا می‌کنند. نمی دانند که ما از لحاظ روحی به هم می‌ریزیم. ووریا می‌داند و به او گفته‌ام که این اتفاق‌ها برایم رخ می‌دهد

اگر نمی‌خواستید قرارداد را درست کنید چرا قول دادید. من ساعت یک شب پیش سعادتمند رفتم و گفت بعد از سفر قطر قرارداد را درست می‌کند. آمدند قطر و گفتند مهر باشگاه را نداریم و بعد از آن استعفا دادند. وقتی مددی آمد من مدیر برنامه‌هایم را پیش او فرستادم و گفت قرارداد را درست می‌کنیم. من واقعاً روحیه‌ام به هم ریخته است.  تمرکزم تا قبل از این بازی خراب شد.

ما به اردو می رویم  و به ما پرسی غذا می‌دهند از دو دست لباس یکی از آن را برمی‌دارند. در زمین تمرین‌مان سنگ و شیشه وجود دارد.

ما نمی‌دانیم صاحب‌مان چه کسی است. هواداران وجود دارند و ما باید به آنها بگوییم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. خیلی‌ها می‌دانند این مشکلات در استقلال و پرسپولیس وجود دارد. تیمی که صدرنشین است باید نگاه دیگری به آن داشته باشند و ما هم بازیکن هستیم حق‌مان را باید بگیریم.

من قلباً استقلال را دوست دارم اگر شرایطش خوب باشد دوست ندارم هیچ وقت از استقلال جدا شوم. وقتی امکانات خوبی داشته باشیم هیچکس دوست ندارد از استقلال جدا شود.


* ارسلان مطهری

نساجی تیم خوبی است اما مشکلات زیادی دارد که اطلاعی از آن ندارم. البته به دلیل بسته بازی کردن حریف، گلزنی برای ما سخت شده بود اما خدا را شکر توانستیم به یک گل برسیم و سه امتیازی که برای ما خیلی حیاتی بود، به دست آوریم. امیدوارم روند ما به همین شکل ادامه داشته باشد.

نمی‌دانم احمد مددی در این باشگاه چه کار می‌کند اما حداقل می‌تواند با بچه‌ها صحبت کرده و بگوید مشکل چیست؟ مدام به ما می‌گویند کارگزار فلان قدر کمک کرده اما چیزی ندیدیم. دیروز وقتی به هتل رفتیم به ما گفتند به دلیل هزینه غذا فقط می‌توانیم یک نوع غذا به شما بدهیم. غذاها را پرسی کرده و به ما دادند.

صحبت کردن درباره این مسائل بچه‌گانه و مدرسه ای است اما به دلیل فشاری که به ما می‌آید آنها را می‌گوییم. انتظار داریم وقتی تیم برنده می‌شود مدیرعامل یک باشگاه بزرگ به نام استقلال به رختکن بیاید و به بچه‌ها خسته نباشید بگوید. این طرز رفتار اصلا درست نیست.

اصلا برای من مهم نیست که کجا هست یا نیست. مشکلی برای جریمه شدن ندارم اما آدم‌ها باید انتقادپذیر باشند. بازیکنان و مربیان استقلال از این وضعیت ناراحت هستند که باید در رسانه‌ها بگوییم. گفتیم این مسائل را درون خانواده حل کنیم اما مثل اینکه دوستان بحث درون خانوادگی را متوجه نمی‌شوند.

استقلال اکنون در صدر جدول است. اگر می‌خواهید به این تیم کمک کنید، الان وقتش است نه اینکه در آینده بگویید نتیجه نگرفتید یا هر موضوع دیگری که نمی خواهم آن را باز کنم. بچه‌ها مشکلات را به اندازه کافی باز کردند اما اگر الان به تیم کمک نکنید، چه زمانی می‌خواهید این کار را انجام بدهید؟

حدود 15 درصد قراردادم را از ابتدای فصل تا اینجا دریافت کرده‌ام و صحبت‌هایی بین ما با مدیران باشگاه درباره مسائل دیگر بوده است که نه من بلکه هر فرد دیگری هم نباید در رسانه‌ها درباره‌اش این بحث سکرت صحبت کند. برخلاف اظهار نظر هیات مدیره تاکنون 30 درصد نگرفته‌ام.

البته با توجه به اینکه آدم دروغ‌گویی نیستم باید بگویم از سال گذشته طلب ندارم. برخی بازیکنان هم کمتر از 15 درصد بلکه 5 تا 10 درصد گرفته‌اند. اطمینان دارم این شرایط استقلال افتضاح بوده و زیبا نیست.


 

* رشید مظاهری

بچه ها خوب تحمل کردند و با آرامش کارشان را انجام دادند و در نهایت به گل رسیدیم.

اینکه گفته می شود من به کادرفنی گفته ام تیم تاکتیک ندارد عجیب است! من هیچ وقت چنین حرفی را به سرمربی نمی‌زنم اما چیزی که در دل خودم هست را باید بگویم. تفکرات محمود فکری نسبت به دروازه‌بان ها کمی سنگین است. فکر می‌کنم با این شرایط فشار روی دروازه‌بان ها چه من و چه حسینی زیاد می‌شود.

باید کمی خودشان را جمع و جور کنند. به قرآن ما را خسته کردند. یعنی چه؟ که چه یک پرس غذا بدهند یا پیدایشان نمی شود؟ به تیمتان سر بزنید. پول نمی‌خواهیم. بچه ها پول نمی‌خواهند به تیم خودتان سر بزنید. بعد می‌گویید چرا استقلال چند سال است نتیجه نمی‌گیرد. یک نگاه به خودتان بیندازید بعد بگویید چرا نتیجه نمی‌گیرد.

زمین انقلاب افتضاح است. البته نباید زحمات کارگرانی که آنجا کار می‌کنند را زیر سوال ببریم ولی واقعا خوب نیست.


 

* سید احمد موسوی

تیم حریف خیلی بسته بازی کرد معمولاً این تیم‌ها می‌آیند روبه‌روی استقلال اینگونه بازی کنند و این کار ما را سخت می‌کند. ما روبه‌روی تیم‌هایی که خوب بازی می‌کنند نتیجه می‌گیریم. مشکل ما این تیم‌هایی است که می‌خواهند دفاع مطلق کنند. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. موقعیت زیاد داشتیم و مهم این سه امتیاز بود. من مصدومیتی داشتم که با کمک پزشکان تیم به بازی رسیدم.

قدیمی‌های تیم خیلی راحت صحبت می‌کنند و صحبت‌هایشان را کرده‌اند من تازه آمده‌ام شاید جالب نباشد در این خصوص صحبت کنم. حق با آنها است و کاملاً حرف آنها حرف ما هم هست و مشکل وجود دارد.

تا کنون کسی پولی دریافت نکرده که درصدش مشخص باشد چه دریافتی و آن کجا است؟

مسیر قهرمانی کاملاً مشخص است فقط من بازیکن و تیم نیست باید پشتوانه قوی داشته باشیم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

  اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته چهاردهم لیگ برتر/ عبور سخت استقلال از نساجی و بحران؛ محمود، فکری به حال تیم‌های دفاعی کند!

دیدگاه‌ها  
تاج کبیر
0 #1 تاج کبیر 1399-11-17 22:00
همه عالم وادم میفهمند که مشکل اصلی استقلال مدیریت آن است. وزارت ورزش ودر راس آن سلطانیفر(دشمن شماره یک استقلال) اراده به تضعیف استقلال دارد. اتاق فکری که تمام ابزارهای لازم ازجمله بودجه، رسانه، داور،کارشناس،ناظر،کارگزار ،مدیرعامل، هیات مدیره و... برای تضعیف استقلال را دارد. همه اینهااز پشت به بازیکنان ومربی خنجر میزنند که در مستطیل سبز موفق نباشند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار