آرش برهانی

مربی تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: با ارائه برنامه‌های متفاوت در بازی‌های لیگ به دنبال نتیجه‌گیری هستیم و همینطور سعی داریم بدون حاشیه در فصل جاری دل هواداران را شاد کنیم.

      

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مربی تیم فوتبال استقلال (تاج) که در گفتگو با ایلنا، در خصوص رویارویی با نساجی مازندران و انتقادات ادامه دار از روند این تیم، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

* استقلال مقابل تیم‌های دفاعی ضعف دارد؟

اولا اینکه ما در هر دو نیمه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، تلاش می‌کردیم تا با ایجاد یک روزنه به هدفمان برسیم. در نیمه اول یکی دو موقعیت داشتیم، در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و یک موضوع مهم که باید به آن توجه کنیم، در سال‌های اخیر می‌‌دیدم که وقتی استقلال به گل نمی‌رسید به بازی مستقیم و توپ‌های بلند روی می‌آورد که در دقایقی آخر حتی ما روی زمین باحوصله بازی کردیم و دیدید که حتی بعد از گل هم موقعیت داشتیم و یک پنالتی هم به دست آوردیم. اگر ضربه سر سیاوش یزدانی در نیمه اول گل می‌شد ما شرایط خیلی بهتری نسبت به نتیجه‌ای که گرفتیم، کسب می‌کردیم. آقای جلالی یکی از مربیان صاحب سبک هستند که این نوع فوتبال را به خوبی اجرا می‌کردند و نساجی یکی از بهترین بازی‌های ممکنش را به اجرا گذاشت و پشت هم بودند. بازی کردن مقابل تیم‌های اینچنینی خیلی سخت است.

شما اگر تیم‌های بزرگ دنیا را هم ببینید برابر تیم‌هایی که اینگونه بازی می‌کنند به مشکل می‌خورند. فکر می‌کنم همین به تازگی لیورپول مقابل برایتون با همین سبک به مشکل خورد و روی یک ضد حمله گل خورد و باخت. خداراشکر ما توانستیم نظم تیمی را حفظ کنیم و حتی پس از گل هم موقعیت درست کنیم که پنالتی هم گرفتیم. این‌ها می‌تواند پیشرفت باشد، ما مقابل نساجی فقط ۷۰۴ پاس ارسال کردیم که همین می‌تواند در لیگ ما یک آمار موفق باشد. ما رکورددار بودیم و رکوردمان را افزایش دادیم. نساجی خیلی خوب بازی کرد، یادم است که پارسال در ورزشگاه آزادی نساجی مقایل استقلال به تساوی رسید.

* سیاوش یزدانی گفته بود به دلیل اختلاف با کادرفنی چند هفته بازی نکرد.

اول باید بگویم که من چنین چیزی را ندیدم و نشنیدم ولی خودم به عنوان مربی وارد چنین فضایی نمی‌شوم. شما مطمئن باشید که کادرفنی و بازیکنان در کنار هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که بدون حاشیه کار کنیم و امسال به هر شکلی که شده دل هواداران را شاد کنیم. دنبال حاشیه نیستیم و تمام تیم در کنار هم تلاش داریم که تیم بدون حاشیه داشته باشیم و بچه‌ها هم بچه‌هایی هستند که مشکلات زیادی را تجربه کردند. شما می‌دانید عدم نتیجه گیری به بازیکنانی که از گذشته بوده‌اند فشار زیادی را وارد کرد. فقط به دنبال فوتبال بازی کردن و نتیجه‌گیری هستیم که هفته به هفته با بهترین شکل ممکن پیش برویم.

* برخی هواداران از شیوه بازی تیم رضایت ندارند.

ما به هر ترتیبی که بازی کنیم دنبال این هستیم که برنده باشیم و الان هم که برنده شدیم. مقابل نفت مسجد سلیمان یکی از بازی‌های خوب‌مان را به نمایش گذاشتیم. تیمی مقابل آنها در مسجدسلیمان این اندازه موقعیت ایجاد نکرده بود و در مقابل هم ما موقعیتی به آنها ندادیم. تیم نفت مسجدسلیمان یکی کادر و بازیکنان خیلی خوبی داشت که سخت هم امتیاز گرفتیم و بدشانسی هم داشتیم. از همه مهم‌تر این بود که همه می‌بینیم بعد از اینکه یک تیم گل بد می‌خورد شیرازه‌اش از هم می‌پاشد ولی بچه‌ها خیلی باتجربه و خوب بازی را جمع کردند و یک بازی خوب به نمایش گذاشتند.

در بازی با نساجی هم همینطور، همیشه می‌گویند که آمار با آدم حرف می‌زند. گفتم که ما پاسکاری منظمی داشتیم و در تمام نقاط زمین پاسکاری کردیم. در کناره‌ها هم کارهای ترکیبی کردیم، روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم و بالاخره یک تیم این برنامه‌ها را انجام می‌دهد که به گل می‌رسد. همه تیم‌ها در فوتبال طوری بازی می‌کنند که نتیجه بگیرند، حالا دیگر نوع و روش آن متفاوت است. تیم ما الان فوتبال بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد. حال دیگر نمی‌دانم برخی منظورشان از فوتبال بازی کردن چیست.

* استقلال باید تقویت شود؟

ما الان یک نیم فصل داریم و طبیعتاً آقای فکری نقاط ضعف و بازیکن نیاز داریم را طبق لیستی به باشگاه ارائه خواهند کرد تا بتوانیم در بازی‌های لیگ، حذفی و همینطور آسیا خوب و ایده‌آل ظاهر شویم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

          


 مطالب مرتبط:

هفته چهاردهم لیگ برتر/ عبور سخت استقلال از نساجی و بحران؛ محمود، فکری به حال تیم‌های دفاعی کند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار