سیروس دین محمدی

سیروس دین محمدی گفت: هنوز باور ندارم که علی انصاریان و مهرداد میناوند فوت کرده اند و همیشه احساس میکنم یک شوخی است و واقعیت ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم در خصوص وضعیت باشگاه استقلال و درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند در ادامه می خوانید:

  

* هنوز فوت علی و مهرداد را یک شوخی می دانم!

اصلا نمی‌توانم اتفاقی که افتاده را باور کنم و از خدا می‌خواهم به خانواده‌ هایشان صبر بدهد. هر روز فکر می‌کنم شوخی می‌کنند و مهرداد و علی زنده هستند. باور کردنی نیست مهرداد میناوند و علی انصاریان دیگر در کنار ما نباشند. با میناوند سال‌ها در تیم ملی هم اتاق بودم و این اواخر نیز جایی کنار هم جمع می‌شدیم، حرف می‌زدیم، شوخی و از خاطرات گذشته صحبت می‌کردیم و لذت می‌بردیم. هر زمان مهرداد قصد شرکت در برنامه‌ای را داشت از من اجازه می‌گرفت و می‌گفت می‌خواهم یک خاطره از تو تعریف کنم، به او می‌گفتم آزاد هستی و می‌توانی صحبت کنی، چون می‌دانستم چه قلبی دارد و هر چه دارد به زبانش می‌آورد و در دلش چیزی نیست. واقعا درگذشت او ناراحت کننده بود.

  * همچنان از فوت میناوند و انصاریان در بهت است

امیدوارم نور به قبر میناوند ببارد و دوستان دیگرمان در کنار خانواده سلامت باشند. علی انصاریان هم فوتبالیست توانمند و قدرتی بود و تعجب‌آور است که دچار این بیماری شد و او را از دست دادیم. هیچ چیز نمی‌توانم بگویم و همچنان در بهت هستم. چرا باید این قدر سریع دو نفر از عزیزان‌مان را از دست بدهیم؟ از مردم می‌خواهم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در هر جایی ماسک بزنند. زندگی ادامه دارد و نمی‌توان زندگی نکرد، اما وقتی پروتکل‌ها رعایت نشود، اتفاقات ناخوشایندی می‌افتد.

  * تا زمانی که پیشکسوت زنده است، قدر او را بدانیم

پیشکسوتان باید حرمت‌ها را حفظ کنند. وقتی من حرمت پیشکسوت خودم را حفظ نکنم، جوان 20 ساله هم حرمت نگه نمی‌دارد. ما پیشکسوتان مقصر هستیم که کُری می‌خوانیم، در صورتی که باید قدر همدیگر را بدانیم. وقتی کسی را از دست بدهیم، دیگر حرف زدن و تعریف کردن از او فایده ندارد. تا زمانی که پیشکسوت زنده است، باید قدر او را بدانیم. در اینستاگرام می‌بینیم پیشکسوت به پیشکسوت دیگری اهانت می‌کند، این کار چه فایده‌ای دارد؟ چرا نباید از همدیگر تعریف کنیم؟ چرا تا زنده هستیم حرمت نگه نمی‌داریم و وقتی یک نفر می‌میرد، همه شروع به تعریف کردن می‌کنند.

  

اخبار تیم استقلال

     


 مطالب مرتبط:

سیروس دین محمدی: مقابل الشرطه روز خوب قائدی و دیاباته نبود؛ از تعویض دانشگر به جای دیاباته حسابی تعجب کردم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار