محمد محمدی

بازیکن سابق تیم استقلال (تاج) گفت: فشارها روی کاپیتان غفوری موجب عدم تمرکز او در بازی برابر نساجی بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد محمدی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال (تاج) در گفتگو با ایلنا، درخصوص شرایط آبی پوشان پس از بازی با نساجی مازندران گفت:

   

 

* برتری استقلال مقابل نساجی؟

استقلال تیم بهتری نسبت به نساجی بود. بازیکنان نساجی تلاش می‌کردند تا بتوانند با کسب یک امتیاز تهران را ترک کنند. مسلما به دنبال بازی دفاعی بودند تا بخواهند. روی ضدحملات گلزنی کنند و همین باعث شد که خیلی جمع بازی کنند. ما خیلی پاسکاری کردیم و به دنبال روزنه بودیم تا گلزنی کنیم که این مهم بالاخره در دقایق پایانی اتفاق افتاد و با ضربه فرشید اسماعیلی گلزنی کردیم.

* پنالتی از دست رفته قایدی؟

قایدی مسلما درس خوبی از این پنالتی گرفت. اگر قرار است پنالتی بزند آن هم در این دقایق حساس، نباید ریسکی این کار را انجام بدهد. قایدی حالا برای بازی‌های بعدی تجربه دارد که از هر فرصت کوچک هم برای گلزنی به راحتی نگذرد و مطمئنا خودش بهتر از همه ما می‌داند که دیگر نباید اینطور موقعیت از دست بدهد، حتی اگر از حریف جلو افتاده باشیم.

* رفتار وریا غفوری در بازی با نساجی؟

ما همه می‌دانیم که وریا چه بازیکنی است و اینکه انتظار نمی‌رود یک کاپیتان کم طاقت باشد اما باید دید که چه چیزی او را به این اندازه عصبانی کرده. مشخص شد که بی محلی‌ها اعصاب او را تحت فشار گذاشته و انتقادات و شرایطی که تیم تجربه می‌کند که مزید بر علت است.

بله، کاپیتان تیم باید صبور باشد و با مشکلات مدارا کند اما هر انسانی هم یک آستانه صبر و تحملی دارد. غفوری خودش می‌داند که باید چگونه رفتار کند و نیازی نیست که برخی به او درس اخلاق بدهند چون او در شرایط بسیار سختی کنار این تیم بوده و تعصبش را هم اثبات کرده است.

* افشای قرارداد کاپیتان آبی پوشان؟

مشخص است که عده‌ای به دنبال تخریب استقلال هستند و بدشان هم نمی‌آید که از هر جریانی استفاده کنند تا بازیکنان را هم بدنام کنند. هواداران باید فقط تنها حامی تیم باشند تا افرادی که به دنبال مقاصد شوم هستند به اهدافشان نرسند.

* اعتراض هواداران مقابل باشگاه؟

مدیریت باشگاه طی سال‌های اخیر روند معیوبی داشته و همیشه شکایت‌ها و بدهی‌ها برای تیم دردسرساز شده است. هواداران حق دارند به عدم فراهم بودن حتی یک زمین تمرین مناسب اعتراض داشته باشند چون همین مسأله روی روند تیم تاثیرگذار است. اگر صحبت‌های هواداران مورد توجه قرار بگیرد و شرایط مهیا باشد آنها دلیلی ندارند که معترض باشند، پس حق آنهاست که خواهان رسیدگی به شرایط تیم باشند.

* بازی برابر سپاهان اصفهان؟

دیدار با سپاهان برای آبی پوشان شش امتیاز دارد. آنها می‌توانند با پیروزی در این دیدار هم فاصله خود را با سپاهان زیاد کرده و هم همچنان صدرنشین باقی بمانند. امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنند تا روز به روز به اهدافشان نزدیک شوند.

اخبار تیم استقلال

     


 مطالب مرتبط:

تجمع مسالمت آمیز استقلالی ها مقابل باشگاه؛ استعفای مددی و هیات مدیره خائن خواسته هواداران

هفته چهاردهم لیگ برتر/ عبور سخت استقلال از نساجی و بحران؛ محمود، فکری به حال تیم‌های دفاعی کند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار