هواداران استقلال

هواداران تیم فوتبال استقلال با صدور بیانیه ای خواستار اخراج اعضای هیات مدیره این باشگاه شدند.

   

به گزارش استقلال نیوز، وضعیت این روزهای باشگاه استقلال(تاج) چیزی فراتر از بحرانی است و اینکه بخواهیم مقصر این اوضاع را کادرفنی بدانیم سخت در اشتباهیم. متاسفانه هیات مدیره باشگاه استقلال که ابتدای فصل پس از قربانی کردن فرهاد مجیدی و عبور از او از بین گزینه های موجود به محمود فکری رسیدند، تا اینجای فصل از مهیای ابتدایی ترین امکانات تیمداری از جمله زمین تمرین مناسب ناتوان بوده، وضعیت پرداختی به بازیکنان وضعیت مناسبی ندارد، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است و..

هواداران استقلال با رصد وضعیت موجود و با توجه به سوابق اعضای هیات مدیره در بیانیه ای خطاب به وزارت ورزش خواستار اخراج هیات مدیره و مدیرعامل و انتخاب فوری اعضای جدید شدند. در قسمتی از این بیانیه نوشته شده کسانی که انتخاب اشتباه کردند، صلاحیت انتخاب جدید را ندارند.

 

بیانیه هواداران استقلال

بخش اول- شرح وضعیت:

احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال از روز اول انتصاب توسط هیات مدیره تنها موظف به "اجرای بدون تنازل و بدون مرور زمان" تمامی مصوبات هیات مدیره گردید. بنابراین مسئولیت های وی به هیات مدیره تفویض و او به ماشین امضای هیات مدیره تبدیل شد.

مدیرعاملی که با روابط خاص منصوب شده و بی اختیار بوده است و این روزها نیز شرایط جسمانی مطلوبی ندارد هرگز نمی تواند باشگاه تاج بزرگ را اداره کند.

 باشگاه از کوچکترین امکانات اولیه برای یک باشگاه حرفه ای برخوردار نیست و سرازیر در بحران اقتصادی و نبود پشتوانه مالی است. نماینده مالی و اقتصادی باشگاه "اسماعیل خلیل زاده" در این قسمت به صراحت در مسئولیت خود شکست خورده است.

 امور نقل و انتقالات، فنی، پزشکی، ورزشی و کلیه امور اجرایی زیر نظر آقای "مهدی عبدیان" بوده است. بدیهی است که شرایط امروز فنی باشگاه، مشکلات اجرایی، امکانات تمرینی و... همینطور اخبار نگران کننده از جدایی احتمالی برخی بازیکنان از جمله خروج میلیچ و احتمال بسیار عدم تقویت مناسب در نیم فصل وجود مشکلات جدی را در حوزه مسئولیت ایشان نشان می دهند.

 آقای آصفی مسئول بخش بین الملل باشگاه انتخاب شده است وجود پرونده های بدهی بین المللی که هر چه سریع تر باید بسته شوند و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی در شرایط کنونی و وجود پرونده های سنگینی که در راه است، هر چند ناشی از مشکلات گسترده مدیریتی این سال هاست اما تعلل در بستن پرونده های فوری و ایجاد استرس همیشگی برای هواداران نشانه ای از ناکارآمدی این حوزه است.

 آقای حجت نظری بخش رسانه باشگاه را در کنترل دارند. اما عملکرد ضعیف رسانه ای باشگاه و واگذاری کامل آن به اسپانسر! به شکلی که حتی مدیر رسانه ای باشگاه، آقای کاظمی، دسترسی به این بخش ندارد، خود نشانه وخامت اوضاع رسانه ای است.
تنها اعلام شکایت از رسانه های حاشیه ساز و عدم اقدام جدی در عمل از جمله مواردی است که حاشیه سازان را گستاخ تر کرده است. مانند سالیان قبل رویه مدیران ناکارآمد باشگاه در افشای اسناد باشگاه در رسانه ها نیز به یک سنت شوم تبدیل شده است.

 اکثریت مطلق اعضای هیات مدیره در زمان مدیرعامل قبل نیز حضور داشته اند و مدیرعامل فعلی نیز معاون ورزشی سابق بوده است پس در مورد اتفاقات دوره گذشته نیز مسئول هستند و حق فرافکنی ندارند.

اعضای هیات مدیره استقلال

بخش دوم- درخواست فوری از وزارت ورزش:

موارد بخش اول، تنها خلاصه ای از شرایط نامناسب کنونی است که بی شک حاصل عملکرد نامناسب و تخریبی ریاست مجمع باشگاه استقلال و شخص وزیر ورزش در منصوب کردن این مدیران ناکارآمد و عدم نظارت بر مسئولیت های آن هاست.

درخواست بخش عمده هواداران در مقطع فعلی اخراج اعضای هیات مدیره و به تبع آن اخراج مدیرعامل است.

بدیهی است افرادی که امروز به دلیل نوع انتخاب کادر فنی در ابتدای فصل دچار شکست شده اند صلاحیت انتخاب کادر فنی جدید را ندارند و این فرصت انتخاب به نفرات جدیدی سپرده شود تا آن ها در قبال تصمیم خود مسئولیت پذیر باشند.

این درخواست از سوی هواداران پیگیری می شود و در صورت عدم اقدام مقتضی وزارت ورزش باید تبعات ادامه یافتن تصمیمات اشتباه و ویرانگر خود را بپذیرد.


۱۳۹۹/۱۱/۲۷

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ گیریم فکری بد.. اما چرا هیات مدیره نباید تاوان اشتباهش را بدهد؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار