1b2af5fc 571d 43cf 8ccb dd8e10e28d6a

امیر حسین صادقی هم مقابل رفتارهای زشت یه عده نقاب دار واکنش نشان داد و اعلام کرد استقلال نیاز به آرامش دارد و متاسفانه یه عده نمیخواهند استقلال آرامش داشته باشد

به گزارش استقلال نیوز امیر حسین صادقی در گفت و گو با  کاپ،درباره رویارویی با تیم سابقش،درگذشت مهرداد اولادی،اتفاقات رخ داده برای مهدی رحمتی و ...صحبت هایی کرده است.

حرف های صادقی در ادامه می آید.

* درباره بازی استقلال صبا صحبت کن.

بازی تقریبا حساسی است. برای ما زیاد فرقی نمی کند چون هفتم جدول باقی می مانیم اما استقلال به دنبال کسب سهمیه است و باید در این بازی به پیروزی برسد.ما در صبا وضعیت نرمالی نداریم. همچنان پای صحبت های قبلی خود هستیم. 

* قبل از بازی سمت نیمکت استقلال می روی؟

اگر نروم کار بچگانه ای انجام داده ام. من سمت نیمکت استقلال نمی روم بلکه سمت نیمکتی می روم که 12 سال عمرم را در آنجا سپری کردم. خاطرات خوب و بدی را در آنجا داشته ام. 

* به عنوان کاپیتان سابق استقلال درباره اتفاقات بازی این تیم مقابل تراکتور صحبت کن.

باید بگویم این اتفاقات ریشه دار بوده است. من به عنوان بازیکن سابق استقلال در جریان خیلی از مسایل هستم.این موضوعات مال امروز، دیروز و فردا نیست. رحمتی بازیکن بزرگ و کاپیتان استقلال است و افتخارات زیادی را با این تیم به دست آورده است. ببینید چه اتفاقاتی در زمین می افتد که کاپیتان باسابقه استقلال با آن همه تجربه از کوره در می رود. باید این مسایل ریشه یابی شود. در این اتفاق مهدی رحمتی کمترین تقصیر را دارد. 

* رحمتی امروز در مصاحبه ای گفته ببینید با صادقی ها، تیموریان و جباری ها در استقلال چه کردند.

من حرف او را رد نمی کنم. از همین اتفاقات برای من هم افتاده است. رحمتی کاپیتان بزرگی است. این را همه می دانند در این قضیه او مقصر نیست. برای من این جالب است که بزرگترهای ما فقط در روزنامه حرف می زنند. به جای اینکه مساله را  حل کنند به دنبال مصاحبه  هستند. 

* با رحمتی تماسی نداشتی؟

اتفاقا دیروز تلفنی با او صحبت کردم خودش هم قبول کرد که اشتباه کرده است. ما ایرانی ها عادت کرده ایم طرف را له می کنیم و بعد برایش دلسوزی می کنیم.مهدی رحمتی چندین سال برای استقلال افتخارآفرینی کرده نباید به او صدمه بزنیم و آینده ورزشی او را خراب کنیم. 

* گویا دل پری داری؟

بله. چون مشابه همین اتفاق برای من فصل گذشته افتاد. بعضی از همین آقایان که در بازی تراکتور داخل زمین بودند همین بلایی که سر رحمتی را آوردند سر من هم آوردند.بعدا من را مجبور به معذرت خواهی کردند و من به خاطر صلاح تیم این کار را انجام دادم و برخلاف میل باطنی ام چشمم را بر روی ناحقی ها و بی احترامی ها بستم. 

* این روزها گفته می شود مظلومی از استقلال برکنار خواهد شد.

من نه در جایگاه مدیرعامل هستم و نه در جایگاه هیات مدیره اما باید بگویم کارنامه یک مربی را آخر فصل می سنجند. مظلومی با استقلال خوب نتیجه گرفته اما باخت در دربی صدمه زیادی به این تیم زد. 

* مالک صبا چند وقت پیش مصاحبه تندی علیه تو و کاپیتان صبا انجام داد. 

من باید توضیحی در این باره بدهم. شنیده ام جایی از قول من نوشته اند که من گفته ام ایشان نامرد است. من هیچ وقت همچنین واژه ای را درباره این آقا به کار نبردم دیدم قضیه جنایی شده باید بگویم در زندگی ام به احدی چنین واژه ای نگفتم ولی مطمئن باشید در مورد اتفاقات صبا در آینده ای نزدیک بیشتر صحبت خواهیم کرد.

* راستی شنیدی که گفته شد اولادی همبازی سابقت به خاطر مصرف مواد و الکل فوت کرده است.

من یک حرف می زنم و بیشتر از این قضیه را باز نمی کنم. این آقایی که این حرف را زده چیزی را به چشم دیده است؟ حضرت رسول (ص) دیده را ندیده می کرده اما ما اینجا چیز ندیده را رسانه ای می کنیم. آبروی آدمی را می برید که دستش از این دنیا  کوتاه است و نمی تواند از خودش دفاع کند. تا کی می خواهند جامعه ورزش را بد جلوه بدهند. هیچ وقت خوبی های ورزش را نمی بینند. ما در اینجا بزرگترین قاچاقچی را اسمش را در مطبوعات نمی آوریم اما درباره اولادی که بازیکن ملی بوده و برای پیراهن تیم ملی عرق ریخته آبرویش را می بریم به آن پیرمرد،پدرش رحم می کردند.شنیده ام سه روز است حال خوبی ندارد.تن آن بنده خدا را هم در گور لرزنداند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار