jabari2

علی جباری پیشکسوت استقلال که مدت 10 روز در بیمارستان حضور داشت با بی توجهی مسئولین استقلال روبرو شد

به گزارش استقلال نیوز علی جباری در گفت و گو با کاپ، در خصوص آخرین وضعیت خودش بعد از عمل جراحی اظهار داشت: خدا راشکر شرایطم بهتر شده است. دو روز است که در منزل استراحت می کنم. 

وی درباره اینکه از باشگاه استقلال کسی پیگیر وضعیتش نبوده است، ادامه داد: از کسی دلخور نیستم. فقط الان خدا را شکر می کنم که زنده ام. من هیچ وقت در دوران فوتبالم از کسی انتظار نداشتم. البته که باید بگویم من به هیچ کسی هم نگفته بودم که قرار است عمل جراحی کنم و حتی مهدی کشاورز دوست صمیمی خودم هم جزو نفرات آخری بود که فهمید قرار است من جراحی کنم. 

جباری تصریح کرد: با صحبتی که با پزشکان انجام دادم یکی، دو روز دیگر وضعیتم بهتر خواهد شد. از امروز صبح دوستان زیادی با من تماس گرفتند که از آنها تشکر می کنم. پیگیر وضعیت بازی استقلال هم بودم.

وی در پایان گفت: وقتی فهمیدم استقلال مقابل تراکتور شکست خورد ناراحت شدم. امیدوارم این تیم در بازی مقابل صبا به پیروزی برسد تا هم فصل را با برد به پایان برساند و هم سهمیه آسیایی را کسب کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار