وریا غفوری

کاپیتان تیم فوتبال استقلال با حضور در بین هواداران معترض، آنها را به آرامش دعوت کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال(تاج) با حضور در بین هواداران معترضی که در تمرین این تیم شکرت کرده بودند با آنها به گفت و گو پرداخت.

یکی از هواداران که به نمایندگی از جمع با کاپیتان استقلال صحبت می کرد گفت:

ما همه طرفدار استقلال هستیم و اجیر شده کسی هم نیستیم! از ساعت 10 صبح مقابل باشگاه بودیم و کسی پاسخگوی ما نشد. از ساعت 11:30 هم به اینجا آمدیم تا محمود فکری را ببینیم. هیچکس جواب ما را نمی دهد. این حق هوادار نیست. هوادار برای استقلال خون گریه می کند.

وریا هم مثل ما سینه سوخته است و تمام بدختی های استقلال را می داند. این وضع تا کی می خواهد ادامه داشته باشد؟ ما پنجم(اسفند) بازی داریم اما داریوش شجاعیان یک ساعت پیش از تمرین رفت. مهدی قایدی اصلا در تمرینات حضور ندارد.

هوادار خسته شده است. تکلیف ما چیست؟ هوادار مالک اصلی باشگاه است. علی منصوریان با اینکه دربی را برده بود اما وقتی هوادار دیگر او را نخواست گفت دست شما را می بوسم و از استقلال رفت.

آقای فکری اگر استقلالی هستی، هوادار دیگر تو را نمی خواهد. آقا وریا به آقای فکری بگویید هوادار شما را نمی خواهد! هوادار هم مربی را نخواهد تیم همواره در حاشیه خواهد بود.

کاپیتان وریا غفوری پس از شنیدن صحبت های هواداران عصبانی گفت:

ما هیچ حرفی برای گفتن نداریم. در مقابل هوادار استقلال همیشه سرمان پایین است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که قول می دهیم که از این هفته همه تلاشمان را بکنیم. بازیکن ها و کادرفنی از هم جدا نیستند و همه با هم هستیم و در یک مجموعه قرار داریم تا بازی کنیم و سر شما بالا باشد.

پیغام‌های شما را قطعا به گوش هر کسی که باید برسانم، چه مدیر، چه مربی و چه بازیکن می ‌رسانم اما از شما هم می‌ خواهم لطفا دیگر اینجا نایستید تا خدایی ناکرده بی‌ حرمتی نشود. در این دو سه روز به اندازه کافی حاشیه درست شده است، چند روز هم بگذارید بدون حاشیه به جلو برویم و کمی دیگر صبوری کنید، انشالله موفق خواهیم شد. در این دو سه روز به اندازه کافی حاشیه درست شده است، چند روز لطفا بگذارید بدون حاشیه به جلو برویم و کمی دیگر صبوری کنید، انشالله موفق خواهیم شد.

هیچ خروجی ای نداریم و تمام این اخبار شایعه است. قائدی کمی مریض است و به زودی به تمرینات برمی گردد.

آرامش داشته باشید تا انشاالله به زودی همه چیز درست می شود.

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری در پاسخ به هواداری که پرسیده بود آیا شما این حرف ها را برای این زدید تا ما از اینجا برویم؛ گفت:

من قول دادم تمام حرف های شمار به گوش کسانی که باید برسانم، می رسانم. اگر از لحاظ بازی کردن بازیکنان می گویید اگر تغییری ندیدید بیایید و یقه مرا بگیرید!

به گزارش استقلال نیوز، و اینگونه بود که کاپیتان وریا غفوری باز هم همانند یک بزرگ مرد در نقش ناجی برای محمود فکری ظاهر شد و با وجود اختلاف سلیقه فاحش با سرمربی استقلال، پشت او را خالی نکرد و مشکلات را خود گردن گرفت.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ جلسه کاپیتان غفوری و فکری؛ تست کرونای قائدی منفی بود

گفت و گوی خلیل زاده و فکری با کاپیتان استقلال/ توطئه ها علیه وریا غفوری خنثی شد؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار