جهرمی و خلیل زاده

در اقدامی دور از تصور رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال برای گذاشتن متن انتقادی علیه وزیر ارتباطات از او اجازه گرفت!

   

به گزارش استقلال نیوز، آذری جهرمی وزیر ارتباطات امروز در مصاحبه ای ضمن تاکید بر صحت کُری خوانی های سخیف خود علیه استقلال، عنوان کرد نیازی به عذرخواهی از هواداران استقلال(تاج) نمی بیند.

اما مهم ترین بخش صحبت های آذری جهرمی در این مصاحبه آنجا بود که او مدعی شد اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال قبل از انتشار پست انتقادی خود در اینستاگرام از او اجازه گرفته است!!

چرا باید عذر‌خواهی کنم؟ مگر توهین کردم؟ مگر تاریخ را من رقم زدم؟ مگر  آقای خلیل زاده ننوشت آرزوی شما خاطرات ما است؟ او دیشب هم به من زنگ زد و گفت می‌خواهم مطلبی را منتشر کنم و من هم گفتم ایرادی ندارد. آنها هم حق دارند.آقای فنونی زاده هم مطلبی نوشت،  ما حتی با این فرد چند جلسه فوتبال بازی کردیم  و با هم دوست هستیم. فضای ورزش جوانمردانه است و هر کُری مودبانه‌ ای ایرادی ندارد. من گفتم هر استقلالی علیه من کری خواند شما پخش کنید، من اصلا ناراحت نمی‌شوم. من هم یک جوان هستم و بی ادبی نکردم، جمله دوم من طوری بود که یک عده گفتند آقای وزیر شما درست گفتید دو ستاره استقلال دست نیافتنی است.  

 

 (پست انتقادی خلیل زاده از آذری جهرمی را از اینجا در استقلال پیج ببینید و بخوانید..)

 

 

اسماعیل خلیل زاده که تصور نمی کرد آذری جهرمی تماس گرفته شده از جانب او برای کسب اجازه برای انتشار مطلب انتقادی علیه کری خوانی وزیر ارتباطات را رسانه ای کند، همانطور که پیش بینی می شد در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرد:

من از صحبت‌های آقای وزیر تعجب کردم. من روز گذشته به هیچ وجه با ایشان تماس نداشتم و از او هم اجازه‌ای جهت انتشار آن استوری نگرفته‌ام. من فکر می‌کنم آقای آذری جهرمی به واسطه ناراحت کردن هواداران استقلال باید از هواداران عذرخواهی کند و بابت انتشار این نظرم هم از کسی اجازه نمی‌گیرم.

به گزارش استقلال نیوز،  عامل اصلی وضعیت فلاکت بار استقلال در این سالها هیات مدیره بی کفایت و در راس آن اسماعیل خلیل زاده عضو تغییر ناپذیر این جمع و مهره اصلی وزیر ورزش در مهندسی جریانات خاص درون باشگاه است.

یادمان نمی رود که این آقایان در ماجرای فراری دادن استراماچونی و مذاکرات خیالی دوحه و رم با این سرمربی ایتالیایی و.. بزرگترین خیانت ها را به استقلال کردند.

 

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

استقلال پیج/ استوری مدیران استقلال علیه یاوه گویی جهرمی (1 اسفند)

واکنش ها به استوری وزیر ارتباطات/ جوجه اردک زشت را پنج ماه دیگر تحمل کنید!

اختصاصی استقلال نیوز/ وزیری که نماد بی کفایتی دولت است؛ حمله به سوی انتخابات با رمز کُری خوانی!!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار