فکری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما امروز بازی خوبی انجام دادیم ولی تیم حریف بازی بسته ای انجام می داد امیدوارم در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کنیم! 

 

به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان که به تساوی یک بر یک انجامید به جای محمود فکری پاسخگوی خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

* مقابل مس بازی خوبی را انجام دادیم!!

بازی خوبی انجام دادیم و بعد از یک شروع مجدد گل خوردیم. همین مساله روحیه تیم ما را پایین آورد ولی بازیکنان مسائلی که در رختکن گفته بودیم یک مقدار انجام دادند تا به گل رسیدیم. متاسفانه نشد این بازی را ببریم و برنامه ریزی کردیم اما تیم حریف در زمین خودش بسته بازی کرد و کار سخت شد. نهایتا بازی مساوی شد و امیدوارم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.

* اگر مشکل بدنی داشتیم تا دقیقه 94 حمله نمی‌کردیم

اینکه گفته می شود ما مشکل بدنی داشتیم عجیب است اگر مشکل بدنی داشتیم تا دقیقه 94 حمله نمی‌کردیم. دیدید که ارسلان آن فرصت را در دقیقه آخر از دست داد. ما مشکل بدنی نداریم و حتی بیشتر از تیم مس دوندگی داشتیم. آنها سعی می‌کردند از ضد حملات استفاده کنند و بیشتر در زمین خودشان بازی می‌کردند.

* امیدوارم تیم‌های کرمانی بیشتر در فوتبال کشور نمایان باشند

خودم در اینجا مربیگری کردم و این شهر پتانسیل خوبی دارد. تیم‌های این شهر به لحاظ اقتصادی شرایط خوبی دارند و شرکت مس ورزشگاه‌های خوبی احداث کرده است. اینها همه توانمندی استان را نشان می‌دهد و امیدوارم تیم‌های کرمانی بیشتر در فوتبال کشور نمایان باشند.

* داور بازی امروز را مقتدر ندیدم

می‌دانم چگونه داوران ما سیستم رادیویی ندارند و آیا کمیته داوران این موضوع را می‌داند یا خیر. مثلا اگر یک پنالتی اتفاق بیفتد کمک داور باید به داور وسط کمک کند ولی سیستم رادیویی وجود نداشت، یا مثلا توپ‌ها را دیر به زمین می‌فرستادند. تعجب می‌کنم وقتی تیمی خوب بازی می‌کند چه دلیلی دارد توپ جمع کن توپ را دیر به زمین بفرستد یا بازیکن این تیم خودش را به زمین بیندازد؟ من داور بازی امروز را مقتدر ندیدم، به داور چهارم می‌گویم چرا سیستم رادیویی ندارید و او گفت: ما مقصر نیستیم. سوال من این است داور خط کرنر را چرا گذاشته اند؟ آنها پرچم که ندارد پس با چه وسیله‌ای باید به داور وسط کمک کند.

* رئیس فدراسیون باید به مشکلات داوری ورود کند!

اگر حرفی بزنیم می‌گویند می‌خواهند داوران را تضعیف کنند در حالی که خودشان داوران را ضعیف می‌کنند. این مسائل باید حل شود و اینکه یک رئیس بیاید و برود چه فایده دارد. رئیس فدراسیون باید به این مسائل توجه کند. آیا داور کنار خط برای نمایش است؟فقط امیدوارم این مسائل در فوتبال حل شود.

* می‌جنگیم تا بهتر شویم

ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و ممکن است مشکلات درون خانوادگی داشته باشیم اما مدیریت باشگاه و مسئولان در حال پیگیری مسائل هستند. قرار نیست مسائل درون خانواده را به بیرون ببریم، اگر مشکلاتی وجود داشته باشد ولی تمام ذهن ما این است که شرایط تیم را بهتر کنیم. می‌جنگیم تا بهتر شویم.

* معاوضه دانشگر با مهری کذب است

بحث معاوضه دانشگر کذب است و اصلا این موضوع نبود. دانشگر مدافع است و مهری هافبک. چند نفر مد نظر ما هستند ولی فعلا کار آنها تمام نشده است. سجاد آقایی را به نساجی دادیم و گل‌محمدی را هم از نساجی گرفتیم.

 
 

 مطالب مرتبط:

هفته شانزدهم لیگ برتر/ مس هم به استقلالِ فکری راه نداد؛ مساوی هیچ فرقی با باخت نداشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار