هاشم بیک زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: فکری نمی‌توانست با این شرایط ادامه بدهد، ما پیشکسوتان هم حمایت کردیم ولی وضعیت مساعد نبود.

    

 به گزارش استقلال نیوز، هاشم بیک زاده پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با ایلنا، درباره دیدار استقلال و مس رفسنجان و استعفای فکری از سرمربی گری استقلال، صحبت‌ کرد که در ادامه می خوانید:

   

* تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان؟

همه ما می‌دانیم برای کسب نتیجه در هر بازی، فقط یک یا چند بازیکن نمی‌تواند همه کار را انجام بدهد و شکست حریفان با همدلی و کارگروهی انجام می‌شود. مقابل مس شاید زیاد برای گلزنی تلاش داشتیم اما کار گروهی به آن شکل ندیدیم. شرایط و اتفاقات طی همین هفته‌ها باعث شده بود که بازیکنان تمرکز نداشته باشند و در زمین سردرگم باشند.

* استعفای محمود فکری؟

باید به ایشان و کادرفنی تیم تبریک گفت. تلاش‌شان را انجام دادند و به هر شکل یک زمانی هست که شما به نتیجه دلخواه نمی‌رسید و در فوتبال که همواره با برد و باخت همراه است این موضوع غیرطبیعی نیست.

فکری نمی‌توانست با این شرایط ادامه بدهد. ما پیشکسوتان هم حمایت کردیم ولی وضعیت مساعد نبود. اینکه شما هر هفته به دنبال جدایی‌تان باشند نمی‌توانید کار کنید. مسلما تمرکز ندارید که بخواهید به دنبال پیاده کردن اهداف‌تان باشید.

* انتخاب سرمربی جدید و شرایط فعلی استقلال؟

شاید فکری اینطور پیش بینی کرده که دیگر حضورش نمی‌تواند مفید واقع شود و استعفا کرده که تیم عقب نیفتد. پس نباید این اتفاق صورت بگیرد. الان که شش امتیاز از صدر جدول عقب هستیم باید به فکر باشیم. الان هر کسی بیاید کار بسیار سختی دارد. شرایط مشخصا مهیا نیست. امیدوارم هر کسی که سرمربی می‌شود بتواند شرایط را تغییر بدهد. هواداران عزیز می‌دانند که این مقطع از فصل حمایت از شخص و افراد خاص جوابگو نیست و هر کسی که سرمربی شد همه باید حمایت کنیم تا به خوبی نتیجه بگیرد و شاهد موفقیت باشگاه استقلال باشیم.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

دستیاران فکری با باشگاه استقلال توافق کردند/ حنیف: استقلال خانه من است؛ آدم با خانه‌اش به مشکل نمی‌خورد!

رسمی/ قصه محمود فکری با استقلال به سر رسید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار