سعید مراغه چیان

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اصلی ترین مشکل استقلال در فصول گذشته به مدیریت ضعیف این باشگاه ارتباط دارد و هواداران بی جهت به کادرفنی فشار وارد می کنند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، سعید مراغه چیان پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در خصوص وضعیت این تیم در این فصل و برکناری فکری، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 * در نیم فصل اول لیگ فنی را ندیدیم

بیشتر بازی‌های نیم‌فصل را تماشا کردم و متأسفانه باید بگویم اُفت زیادی در آن وجود داشت. شاید سه یا چهار بازی، تماشایی و جذاب بود و این برای فوتبال ما خوب نیست. در مجموع بازی‌ها چنگی به دل نزد و نتوانستیم لیگ فنی را در نیم فصل اول داشته باشیم.

 * آبی‌پوشان به لحاظ نتیجه‌گیری خوب بودند

آبی‌پوشان به لحاظ نتیجه‌گیری خوب بودند و نسبت به سال‌های گذشته که این تیم در رده‌های پایین قرار داشت، امسال نتایج خوبی گرفته و هفته‌ها صدرنشین بوده است. شاید آنها بازی زیبایی نداشتند، ولی توانستند هفته‌ها صدرنشین باشند و در چند هفته آخر صدرنشینی را تقدیم رقیب سنتی کردند.

* استقلال در نیم فصل دوم باید زیبا بازی کند

مردم بازی زیبا می‌خواهند و استقلال باید در نیم‌فصل دوم هم زیبا، بازی و هم نتایج قابل قبولی کسب کند. کادر فنی استقلال باید ضعف‌های خود را پوشش دهد. نقطه‌ ضعف‌های اصلی استقلال، هافبک و دفاع وسط است که با جذب دو بازیکن خوب می‌تواند از لحاظ فنی شرایط بهتری داشته باشد.

 * برکناری فکری هم مشکلی را از تیم دوا نمی‌کند

برکناری فکری، مشکلی را از تیم دوا نمی‌کند، او نتایج خوبی گرفته، هفته‌ها صدرنشین بوده و حالا باید از این تیم حمایت کرد. وقتی سرمربی تحت فشار قرار می‌گیرد، هم خود او و هم بازیکنان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نخواهند داشت و تیم دچار حاشیه می‌شود.

 * اصلی ترین ضعف استقلال مدیریت است

به اعتقاد من، اصلی‌ترین ضعف استقلال، مدیریت این تیم است. حال این سؤال مطرح است که مددی چگونه و از کجا به استقلال آمد؟ آیا او در باشگاه سایپا هم مدیریت می‌کرد؟ ضعف‌های مدیریتی به استقلال ضربه زده، حتی پیشکسوتان هم مدیریت مددی را قبول ندارند و همین مسئله باعث شده که آبی‌پوشان دچار مشکلات زیادی شوند.

 اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

یادداشت ویژه استقلال نیوز/ اتلاف وقت جایز نیست؛ بلاتکلیفی نیمکت بلای جان استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار