محمد مومنی

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: مجیدی به شرایط مسلط است، اگرچه جوان است ولی ریسک‌پذیر هم هست و قاطعیت او می‌تواند به موفقیتش کمک کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با تسنیم، در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

    

* انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی؟

امیدوارم بازگشت مجیدی به استقلال برای او خوش‌یمن باشد. در حال حاضر همانطور که هواداران از فکری توقع قهرمانی داشتند، الان هم از مجیدی  قهرمانی می‌خواهند. از الان باید او به فکر این باشد که همیت و وحدت طرفداران را با بازی خوب و نتایج قابل قبول در اختیار خودش و تیمش بگیرد تا رضایت هواداران را داشته باشد. مجیدی به بزرگی استقلال آگاه است و  بر اوضاع مسلط است.

* انتخاب پیروز قربانی به عنوان یکی از دستیاران مجیدی؟

من فکر می‌کردم که نامجومطلق و علیدوستی دستیاران مجیدی انتخاب خواهند شد، الان باید ببینیم که چه کاری انجام خواهد شد و چه تاکتیک‌هایی اتخاذ خواهد کرد و استقلال بازی‌های زیبای گذشته‌اش را تکرار خواهد کرد یا خیر.

* انتخاب مجدد مجیدی به عنوان سرمربی به نفع آبی‌پوشان خواهد بود؟

به هر جهت استقلال مهره و گزینه دیگری نداشت، مجیدی به شرایط مسلط است، اگرچه جوان است ولی ریسک‌پذیر هم هست و قاطعیت او می‌تواند به موفقیتش کمک کند. مجیدی یک فردی است که نظم و انضباط سرلوحه کارش است. او باید در اجرای نظم و انضباط در تیم  سیاست داشته باشد و همه بازیکنان را به یک وحدت تیمی برساند و مدیریت خوبی در تیم داشته باشد.

با توجه به اینکه موج منفی علیه فکری راه افتاده بود، مجیدی می‌تواند روی این موج سوار شود، در واقع او موج‌سوار خوبی است و می‌تواند با بازی خوب و نتایج قابل قبول رضایت هواداران را جلب کند.  اگر این اتفاقات نیفتد، ممکن است در ادامه کار با مشکلاتی مواجه شود.

* استقلال در این فصل می‌تواند با مجیدی به موفقیت برسد؟

بله استقلال مهره‌های خوب و تاثیرگذاری در اختیار دارد و از این بابت از خیلی از تیم‌ها جلوتر است و اختلاف زیادی هم با صدر جدول ندارد. بزرگترین مشکل استقلال روحی‌ و روانی است، میل به بازی کردن و رقابت در بین بازیکنان کم شده بود و آمدن مجیدی می‌تواند این نواقص را برطرف کند و قهرمانی و موفقیت استقلال با مجیدی دور از انتظار نیست.

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اولین دستیار مجیدی معرفی شد/ غلامپور مربی گلرهای آبی در کادر فنی جدید!

رسمی/ پایان التهاب هواداران با بازگشت خالق چهار؛ مجیدی و اتحاد به استقلال بازگشتند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار