حواشی دیدار پیکان و استقلال

تعدادی از تماشاگران علاقه‌مند به تیم استقلال با وجود بسته بودن درهای استادیوم شهرقدس، مقابل ورزشگاه حاضر شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پیکان تهران و استقلال (تاج) ایران در ساعت 17:30 امروز پنجشنبه(21 اسفند 99) از مرحله 1/16 نهایی جام حذفی فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای شهر قدس برگزار شد در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

    

*احمد مددی مدیرعامل استقلال پیش از ظهر امروز در محل اردوی تیم فوتبال استقلال پیش از مصاف با پیکان حاضر شد.

حواشی دیدار پیکان و استقلال

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد مددی مدیرعامل استقلال بعد از حضور در محل اردوی تیم فوتبال استقلال پیش از مصاف با پيكان، در جمع بازیکنان حاضر شد و گفت:

از شما عزیزان به نمایندگی از هواداران می‌خواهم با تمام وجود در رقابت‌های جام حذفی به میدان بروید و بازی امروز برابر پیکان را به مثابه یک فینال در نظر بگیرید.

مانند بازی‌های لیگ، در صورت پیروزی در این بازی، به شما عزیزان پاداش پرداخت می‌شود که البته به مناسبت عید مبعث، این عیدی ما به شما خواهد بود و عیدی شما به هواداران هم پیروزی در این بازی خواهد بود، ان‌شاءالله.

حواشی دیدار پیکان و استقلال

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* تعدادی از تماشاگران علاقه‌مند به استقلال در شرایطی که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی حضور آنها در ورزشگاه ممنوع است، پشت درهای استادیوم شهدای شهرقدس حاضر شده و از مأموران درخواست می‌کنند وارد ورزشگاه شوند. البته از حضور این تماشاگران که حدود 200 تا 300 نفر هستند، ممانعت به عمل آمده است.

* تیم فوتبال استقلال ساعت 16:35 دقیقه برای گرم کردن وارد زمین چمن شد. شیخ دیاباته با کفش‌های سبز رنگ و جدید خود وارد زمین شد که نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

* هنگام حضور استقلالی‌ها در زمین، دروازه‌بان و یکی دو بازیکن تیم پیکان به سمت بهزاد نوشادی مربی بدنساز استقلال رفته و با وی خوش و بش کردند.

* در شرایطی که استقلالی‌ها مشغول گرم کردن هستند بازیکنان ذخیره این تیم در قسمتی از زمین با توپ کار می‌کنند.

* نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در کنار زمین با عوامل برگزاری مسابقه خوش و بش کرد.

* نصرالله عبدالهی پیش از دیدار با پیکان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اظهار داشت:

بازیکنان می‌خواهند با تلاش صعود کنند. بازی مشکلی داریم و امیدوارم ابتدا بازیکنان صحیح و سالم از زمین بیرون بیایند و دوم اینکه پیروز شویم. امیدوارم در این جام هم قهرمان شویم و به افتخارات تیم اضافه شود.

وی در مورد نارضایتی هواداران از شرایط استقلال گفت: همیشه مشکلاتی در فوتبال وجود دارد و شانس هم دخیل است. وضع تیم خوب شده و مربیان وقت گذاشته‌اند. بازیکنان هماهنگ تر شده و مصدومان هم رسیده‌اند. ان شالله بازی خوبی شود.سرپرست استقلال در مورد حضور فرزاد مجیدی کنار خودش عنوان کرد: مدتی قبل هم فرزاد به ما کمک می کرد و خیلی هم خوب است. او بچه فعالی است و ان شالله بعدها موفق شود.

عبدالهی در مورد حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی گفت: فرهاد مربی جوان و علاقمند است. این چند وقت که دیدم، خیلی وقت می‌گذارد و خیلی دوست دارد تیم موفق شود و ان شالله که موفق شود.

* باد شدیدی در ورزشگاه شهرقدس می‌وزد و بازیکنان دو تیم برای گرم کردن  و زدن ضربه زدن به توپ برای دقایقی دچار مشکل شدند.

* یکی از تماشاگران که مشخص نبود چگونه وارد استادیوم شده در گوشه‌ای از استادیوم مشغول فحاشی به بازیکنان استقلال شد که مأموران مستقر در ورزشگاه این هوادار را به بیرون هدایت کردند.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی امروز برای تماشای مسابقه دو تیم استقلال و پیکان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ورزشگاه شهدای شهر قدس حاضر شد.

* علی رغبتی عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز یکی دیگر از تماشاگران ویژه این بازی است.

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* احمد مددی مدیرعامل استقلال به همراه کاظم قیم مدیر روابط بین الملل استقلال هم برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حاضر شده است.

* در دقیقه 13، حمید حاج‌ملک به سود شاگردان فرهاد مجیدی اعلام پنالتی کرد. این اتفاق باعث اعتراض شدید تیم فوتبال پیکان به تصمیم داور شد، البته حاج ملک معتقد بود مجید عیدی مانع از به ثمر رسیدن گل 100 درصد شده و به این بازیکن کارت قرمز نشان داد. بعد از این اتفاق، بازیکنان پیکان به سمت کمک داور رفته و حدود پنج دقیقه شدیداً به تصمیمات تیم داوری اعتراض کردند. در نهایت حاج ملک از اخراج بازیکن پیکان منصرف شد و به عیدی کارت زرد نشان داد.

* با وجود تبدیل شدن ضربه پنالتی استقلال به گل، مهدی تارتار و همکارانش به فریبرز محمودزاده که در کنار زمین ایستاده بود، اعتراض کرده و اعتقاد داشتند ضربه پنالتی به سود استقلال اشتباه بود.

* ‌هنگامی که نادر محمدی برای تیم فوتبال پیکان اوت پرتاب می‌کند، شیخ دیاباته از نوک حمله خود را به خط دفاع استقلال رسانده و کمک می‌کند.

* در شرایطی که تیم فوتبال استقلال با 2 گل در نیمه اول از حریف خود پیش بود، در دقیقه 45+3 محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی با یکدیگر جر و بحث کردند. این اتفاق روی پرتاب اوت بازیکن تیم پیکان رخ داد که حتی بعد از دست رفتن فرصت حریف، این جدال لفظی ادامه داشت. در نهایت یکی از بازیکنان استقلال دستش را روی دهن دانشگر گذاشت و از وی خواست به قائله خاتمه بدهد.

* دیدار دو تیم پیکان و استقلال با دو گل به سود شاگردان مجیدی و صعود استقلال به مرحله 1/8نهایی جام حذفی فصل 1399/1400 به پایان رسید.

* پس از پایان این بازی و هنگامی که بازیکنان قصد ترک ورزشگاه را داشتند، یکی از افراد حاضر در بیرون ورزشگاه قصد داشت که با محمد دانشگر بازیکن استقلال عکس بگیرد که بازیکن استقلال در این باره امتناع کرد و این موضوع باعث اعتراض و عصبانیت آن فرد شد و در ادامه دو نفر به درگیری لفظی پرداختند. دانشگر در این دیدار موفق شد گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

حواشی دیدار پیکان و استقلال

* محمد دانشگر پس از اتمام بازی طی یک استوری در اینستاگرام خود از فرشید اسماعیلی عذرخواهی کرد.

* احمد مددی در پایان دیدار تیم فوتبال استقلال با پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

جام حذفی هر بازی‌اش به منزله فینال است. به بازیکنانمان گفتم که این مسابقات را از گام اول باید جدی بگیرند. استقلال در هر سه جام لیگ، حذفی و آسیا مدعی است و امروز هم بازیکنان از دل و جان مایه گذاشتند و این پیروزی مبارک هواداران باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص میزبانی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: این موضوع امروز مشخص شد. برای ما هم جای تعجب داشت و از فدراسیون پیگیری خواهیم کرد. لابی‌های سعودی در این خصوص تأثیرگذار بود. قطری‌ها هم نتوانستند میزبانی بگیرند.

وی در رابطه با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال گفت: ما بابت بدهی به بودروف پنجره‌مان بسته است و سعی می‌کنیم باز شود.

مدیرعامل استقلال در رابطه با بازگشت میلیچ خاطر نشان کرد: شنبه به تهران تشریف می‌آورد. یکسری مذاکرات انجام داده‌ایم و مابقی در تهران ادامه می یابد.

مددی در خصوص جذب امین قاسمی‌نژاد مهاجم تیم شهرخودرو گفت: در حال مذاکره هستیم.

وی درباره جذب سه بازیکن از لیست فرهاد مجیدی عنوان کرد: بگذارد این موضوع محرمانه بماند.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ پیکان سواری به سبک فرهاد؛ استقلالی متفاوت اما کم دقت در گلزنی!

مرحله 1/16 جام حذفی/ برتری استقلال مقابل پیکان در نیمه نخست؛ فرهاد و هویتی که به تیم برگشت..

مرحله 1/16 جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل پیکان مشخص شد؛ پیکان سواری با فرهاد در شهر قدس!

مرحله 1/16 جام حذفی/ فراز کمالوند: بازی سختی برابر پیکان خواهیم داشت؛ در سه پست نیاز به تقویت داریم

مرحله 1/16 جام حذفی/ داور گیلانی قاضی دیدار پیکان و استقلال!

فینال جام حذفی/ استقلال قربانی حماقت سعادتمند و مجیدی؛ بنیادی‌فر، فوتبال بحرینی و جامی کثیف..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار