بازیکنان استقلال

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از برتری مقابل پیکان گفتند: از عملکرد خودمان در نیمه دوم اصلا رضایت نداریم اما باید تلاش کنیم تا بهتر شویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل پیکان از مرحله 1/16 نهایی جام حذفی، صحبت هایی را عنوان کردند که در ادامه می خوانید:

 

* ارسلان مطهری

بازی سختی بود و توپ اصلا روی زمین نبود. خدا را شکر که بردیم. چه خطا می‌دادیم چه اوت دستی، توپ همواره روی هوا بود. پیکان تیم قابل احترامی است، فکر می‌کنم که این تیم نتایج خوبی بگیرد و خدا را شکر که پیروز شدیم.

در این باره صحبت نمی‌کنم، بله! ولی در این باره باید از کادرفنی بپرسید. چاره‌ای نداشتیم توپ روی هوا بود.


* احمد مددی

هر بازی در جام حذفی به منزله یک فینال است. امروز به بازیکنان استقلال گفتم که از همین گام اول باید مسابقات را جدی بگیرند چون هر سه جام برای ما مهم است. بچه‌ها هم از جان و دل بازی کردند.

امروز این موضوع مشخص شده و برای ما نیز جای تعجب داشت. از طریق فدراسیون پیگیر این موضوع خواهیم بود.

لابی‌های خیلی عیان سعودی‌ها در این موضوع تاثیرگذار بوده است. قطری‌ها نیز نتوانستند میزبانی بگیرند و همین مسئله می‌تواند گویای خیلی از مسائل باشد.

برای پرونده بودوروف پنجره‌مان بسته است و تلاش می‌کنیم پنجره را باز کنیم. 

میلیچ روز شنبه آینده به ایران می‌آید. مذاکراتی انجام شده و توافقات خوبی انجام دادیم و مطالبات میلیچ در ایران پرداخت خواهد شد.

در خصوص قاسمی نژاد در حال مذاکره هستیم. آقای مجیدی اسم 3 نفر را داده‌اند که اجازه بدهید محرمانه بماند.


 

* وریا غفوری

خداراشکر که توانستیم بازی را ببریم ولی از بازی تیم‌مان اصلا راضی نبودیم و باید کار کنیم بهتر شویم.

یک مقدار تیم‌مان از نظر بدنی عقب است. باید کار و بهتر تمرکز کنیم، سرمان را پایین بیندازیم و تیم‌مان را بهتر کنیم. همه از نحوه بازی تیم در نیمه دوم ناراحت بودیم. در نیمه اول 2 بر صفر به رختکن رفتیم و در نیمه دوم بازی خوبی انجام ندادیم و بچه‌ها ناراحت بودند.

طبیعی است که در یک بازی بعضی وقت‌ها بازیکنان با هم جروبحث می‌کنند، ولی اتفاق خاصی نبود.

ما باید وظیفه خودمان را انجام دهیم، کادرفنی هم جدید آمده و باید زمان بدهیم تا تفکرات‌شان را در تیم جا بیندازند. ما هم باید از نظر بدنی بهتر شویم و عملکرد کلی تیم بهتر شود. 

مشکلات در حال حل شدن است. مجموعه باشگاه تلاش می‌کند تا آرامشی در تیم حاکم شود و به ثبات برسیم.


 

* آرش رضاوند

بازی سنگینی بود. زیاد خوب بازی نکردیم، اما خدا را شکر که بازی را بردیم. باید بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم قاطعانه‌تر بازی‌ها را ببریم.

شرایط بهتر شده است، اما من و هم دیگر بازیکنان می‌توانیم بهتر از این باشیم. هواداران از ما توقع دارند و باید بهتر از این باشیم. باید به شکلی باشیم که در بدترین حالت‌مان هم به پیروزی دست پیدا کنیم. کادر فنی یک هفته نشده است که آمده و نیاز به زمان دارد. فاصله بازی‌ها کم است و فکر کنم در تعطیلات عید نزدیک به 14، 15 روز فرصت داریم کار کنیم تا به چیزی که هواداران مدنظر دارند، برسیم.

واقعیتش خوب بازی نکردیم، اما مهم پیروزی بود. بازی کردن با پیکان سخت است، چون می‌ترسی در زمین آنها اوت دستی بدهی! حریف مستقیم بازی می‌کند و ناخودآگاه عقب می‌کشیم. آنها چه در زمین خودشان و چه زمین ما پرتاب اوت دارند و تا تیم بخواهد بالا بیاید، طول می‌کشد. باید آنقدر خوب کار کنیم که با این شیوه نیز مقابله کنیم.

  اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/16 جام حذفی/ پیکان سواری به سبک فرهاد؛ استقلالی متفاوت اما کم دقت در گلزنی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار