مومنی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مجیدی و کادرفنی در راستای موج مثبت هواداران و خواسته آنها گام بر می دارند که این نکته بسیار مهمی است 

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) درگفت وگو با تسنیم، در خصوص شرایط استقلال با هدایت فرهاد مجیدی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* استقلال مقابل پیکان یک نیمه فوق العاده داشت

استقلال در نیمه اول شاداب و با طراوت بود و هم موقعیت داشت و هم گل زد. در نیمه دوم به نظر می‌رسید به دلیل کارهای بدنی در طول هفته، بازیکنان از دقیقه 70 به بعد دچار افت شدند. تعویض‌ها باعث شد استقلال موقعیت‌هایی بدست بیاورد که عدم هماهنگی و نگرفتن تصمیم خوب باعث شد این فرصت‌ها از دست برود.

* استقلال می‌تواند هواداران را به آینده امیدوار کند

گل پیکان روی پاس اشتباه محمد نادری به ثمر رسید، جایی که پیکانی‌ها از سمت این بازیکن بیشتر نفوذ می‌کردند. گلی که استقلال خورد تیم را از نظر تعادل تیمی بهم زد و استرس زیادی وارد کرد. از طرفی، مهدی مهدی‌پور آمادگی کامل را نداشت. با این حال، برد استقلال خوب بود و می‌تواند هواداران را به آینده امیدوار کند.

* مجیدی در راستای موج مثبت هواداران گام برمی‌دارد

ضمن تشکر و تقدیر از محمود فکری، باید گفت او فلسفه خودش را داشت. فرهاد مجیدی و کادر فنی او می‌دانند هواداران چه چیزهایی برای گرفتن نتیجه می‌خواهند. آنها در راستای موج مثبت هواداران گام برمی‌دارند. مجیدی و کادر فنی استقلال دنبال بازی زیبا هستند و روی این مسئله تأکید دارند. این موضوع یعنی حمایت هواداران هدایت کننده تاکتیک‌های استقلال شده که به نظرم تصمیم به جا و شایسته‌ای از سوی کادر فنی است.

* نباید از تأثیر و کمک‌های فراز کمالوند به سادگی گذشت

اینکه بازیکنان و مربیان می‌گویند گفتن جملاتی مثل «هنوز جا داریم بهتر باشیم» نشان از وفاق و وحدت تیمی استقلال می‌دهد، چیزی که باعث می‌شود هواداران پشت مجیدی باشند. در این تصمیم عاقلانه نباید از تأثیر و کمک‌های فراز کمالوند به سادگی گذشت.

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

منصور رشیدی: تصمیم مجیدی درباره دانشگر موردپسند بود؛ بازیکنان نباید با دو برد مغرور شوند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار